پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
فرماندار دهلران بر لزوم فعال‌سازی واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد دهلران تاکید کرد.

شعار سال: سید حسینعلی موسوی اظهار کرد: تسریع در راه‌اندازی واحدهای صنعتی دهلران نقش مهمی در تولید واشتغال و رونق کسب و کار در منطقه دارد.

وی با اشاره به نقش شهرک صنعتی در امر تکمیل چرخه تولید و اشتغال افزود: سرمایه گذاران در این شهرک باید در جهت تسریع در راه‌اندازی واحدهای صنعتی اقدام کنند و دولت در این زمینه حمایت لازم را خواهد داشت.

فرماندار دهلران تاکید کرد: واحدهای صنعتی که قصد افزایش تولید یا از سرگیری فعالیت را داشته باشند مورد حمایت دولت و مسئولان هستند به شرطی که سرمایه‌گذار رغبت و انگیزه و توان لازم برای فعالیت واحد صنعتی را در جهت اشتغال و رونق تولید داشته باشد.

موسوی بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی کارخانه رب گوجه در این شهرک صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت ها و از طرفی محصول گوجه مورد نیاز و بازار مصرف، می‌طلبد این کارخانه در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شود و سرمایه گذار در این زمینه تسهیل لازم در جهت تولید و اشتغال مد نظر داشته باشد.

وی گفت: همه واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد در این شهرک باید با تلاش و برنامه ریزی و توجه به تولید و اشتغال از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند و دولت نیز در این زمینه همکاری و مساعدت لازم خواهد داشت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس (استان ایلام)، تاریخ انتشار 26 تیر 96 ، کد مطلب: 13960425001935:www.ilam.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین