پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: با آغاز طرح رونق تولید تاکنون ۴۷۱ واحد راکد، نیمه‌فعال و طرح‌های بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی مبلغ ۴۲۱ میلیارد تومان از محل منابع داخلی تسهیلات دریافت کردند.

شعار سال: علی اکبری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان صدور مجوزهای صنعتی و نظارت بر اجرای طرح‌ها، فعالیت واحدهای تولیدی و رفع مشکلات صنایع را از وظایف سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی عنوان کرد و اظهار داشت: برای تسهیل در فرایند ارائه خدمات و انجام وظلیف تمهیداتی فراهم شده تا خدمات به بصورت سیستمی ارائه شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نباشد و متقاضیان با مراجعه به سایت behinyab.ir درخواست‌های خود را ثبت کنند.

اکبری در رابطه با نظارت بر تولید و سرمایه گذاری و حل و فصل مشکلات صنایع تصریح کرد: برای ایجاد رونق در حوزه تولید و صنعت قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور تصویب و ابلاغ شده و متعاقب با آن کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل شده است تا در راستای احصاء مشکلات و بهره گیری از پتاسیل‌های قانونی برای رفع آن‌ها اقدام نماید.

وی افزود: با آغاز طرح رونق تولید تا کنون 471 واحد راکد، نیمه فعال و طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی در سطح استان تسهیلات مورد نیاز را به مبلغ 421 میلیارد تومان از محل منابع داخلی بانک‌ها دریافت کرده‌اند.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: فعالین اقتصادی در صورتی که برای افزایش ظرفیت تولید و یا خروج از رکود نیاز به دریافت تسهیلات دارند درخواست خود را در سامانه ثبت نمایند تا در مراحل بعد پس از احراز نیازهای واحدهای تولیدی و بررسی توجیه مالی، فنی و اقتصادی به آن‌ها رسیدگی شود.

اکبری افزود: در سال 96 بر اساس مصوبات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مقرر شده در کل کشور تسهیلاتی به مبلغ 200 هزار میلیارد ریال برای راه اندازی مجدد و افزایش ظرفیت تولید 10 هزار واحد راکد و نیمه فعال، تکمیل و راه اندازی 6 هزار طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و بازسازی و نوسازی 5 هزار واحدهای تولیدی پرداخت شود.

وی تصریح کرد: سهم استان آذربایجان غربی از این تسهیلات احیای مجدد و افزایش ظرفیت تولید 300 واحد راکد ونیمه فعال، تکمیل 180 طرح سرمایه گذاری با پیشرفت فیزیکی 60 درصد و بازسازی و نوسازی 150 واحد تولیدی است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474536:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین