پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با بیان این مطلب که 1600 واحد و طرح صنعتی در گلستان برای دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کرده اند گفت: هدف اصلی اعطای این تسهیلات، راه اندازی واحد های تولیدی راکد در گلستان است.
شعارسال: "حسینقلی قوانلو" رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در حاشیه برگزاری بیست و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان به خبرنگار ما گفت: از آغاز طرح رونق تولید دولت تا کنون، 1600 واحد و طرح صنعتی استان گلستان جهت دریافت تسهیلات رونق تولید در سامانه بهین یاب ثبت نام نموده اند.

*گلستان مقام دوم اعطای تسهلات رونق تولید در کشور را بدست آورد

وی افزود:پس از بررسی درخواست ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان و کمیته ذیل آن و همچنین بررسی بانکها، تا کنون مبلغی بالغ بر 140 میلیارد تومان به 99 واحد و طرح صنعتی استان ، تسهیلات مذکور پرداخت شده است که از این حیث استان گلستان پس از فارس دومین استان کشور است.

* راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، مهمترین هدف اعطای تسهلات

"قوانلو" با بیان این که هدف اصلی این طرح راه اندازی واحدهای تولیدی راکد می باشد، افزود: لازم است بانکها نیز در مسیر راه اندازی این واحدها همکاری لازم را مبذول دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در پایان تصریح کرد: از آنجا که تزریق این تسهیلات به حوزه تولید باید سبب رونق تولید و اشتغال در استان و کشور گردد، لذا تیمهایی از کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را جهت رصد اجرای صحیح این طرح، تشکیل داده ایم تا با جدیت این پروژه مهم را به سرانجام برسانیم .

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از اطلاع رسانی کاسب امین، تاریخ انتشار: سه شنبه 23 شهریور 1395، کد خبر: - ، www.kasebeamin.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
با دریافت این تسهیلات، تولید به ظاهر راه می افتد و به ظاهر کارگرها مشغول کار می شوند . اما در باطن، فقط موجودی انبار کارخانه ها پر شده و وقتی رکود وجود دارد،صاحبان کارخانه ها و بنگاه ها، قربانی می شوند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین