پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۲۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان از بازگشت ۲۱ شرکت تولیدی استان به چرخه تولید از ابتدای سال خبر داد
شعارسال:رئیس کل دادگستری گلستان و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان از بازگشت ۲۱ شرکت تولیدی استان به چرخه تولید از ابتدای سال خبر داد.

هادی هاشمیان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۱ شرکت و واحد تولیدی که تعطیل یا در آستانه تعطیلی بودند با کمک دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان گلستان، دوباره به چرخه تولید بازگشتند.

وی افزود: مشکلات صاحبان این واحد‌های تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی و پس از دسته‌بندی برای حل آن در چارچوب قانون با دستگاه‌های اجرایی مربوط و بانک‌ها رایزنی شد.

هاشمیان گفت: در یک مورد از پرونده‌های ورودی به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان، در رایزنی با یکی از بانک‌ها، تسهیلات سرمایه در گردش کارخانه تولید خوراک دام و طیور در شهرک صنعتی علی‌آباد کتول تامین و پس از دو سال نیمه تعطیلی، تولید در این واحد از سر گرفته شد و از بیکار شدن ۴۵ کارگر آن جلوگیری شد.

رئیس‌ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان گفت: ممنوعیت توقیف واحد‌های تولیدی، راه‌اندازی شعب رسیدگی به پرونده‌های واحد‌های تولیدی در دادسرا‌ها، دادگاه‌های بدوی و محاکم تجدید نظر و برگزاری دوره‌های آشنایی قضات با محیط کسب و کار از جمله اقدامات دستگاه قضایی استان برای رفع مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی است.

هاشمیان در پایان افزود: به منظور تامین سرمایه مورد نیاز برای واحد‌های تولیدی هم، وصول معوقات بانکی به صورت ویژه در دستور کار دادگستری استان قرار گرفته است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار19 آبان 97، کد خبر: 689934، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین