پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۴۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
استاندار گلستان گفت: گلستان یکی از استان های بکر در زمینه صنعتی محسوب می شود و با توجه به زمینه ارتباط آن با آسیای میانه می تواند صنایع مختلفی را در خود جای دهد.
شعارسال:هادی حق شناس صبح امروز سه شنبه ۱۳ خرداد در دیدار با محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران تصریح کرد: ناحیه صنعتی اترک می تواند نقش تاثیر گذاری در پیشرفت صنعتی استان داشته باشد و تامین اعتبار برق مورد نیاز آنجا ضمن تکمیل زیرساخت ها در اشتیاق سرمایه گذاران جهت فعالیت های تولیدی موثر است.
 
وی افزود: اگرچه کشاورزی در گلستان یکی از محورهای اصلی توسعه است اما حمایت از صنایع تبدیلی و دیگر صنایع می تواند زمینه رشد اشتغال و ارزش افزوده محصولات استان را فراهم آورد.
 
استاندار گلستان یادآور شد: گلستان یکی از استان های بکر در زمینه صنعتی محسوب می شود و با توجه به زمینه ارتباط آن با آسیای میانه می تواند صنایع مختلفی را در خود جای دهد.
 
همچنین در این دیدار صالحی نیا ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در گلستان اظهار کرد:تلاش داریم در سال جهش تولید با تکمیل زیرساخت شهرک های صنعتی زمینه رشد و توسعه آنها را فراهم آوریم.
 
 
شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:  13 خرداد 1399،کدخبر :   1010216،www.borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
اما از اون سمت بدون اينكه توجهي به محيط زيست عالي و بكر تر گلستان داشته باشن ميخوان صنعتيش كنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین