پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
هادی حق شناس گفت: با توجه به عدم وجود هتل های ۵ ستاره در استان تلاش داریم موانع تکمیل دو هتل ۵ ستاره در حال ساخت را مرتفع و تعیین تکلیف کنیم. در سالجاری که به عنوان جهش تولید مزین شده تلاش داریم با حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی زمینه رونق و اشتغال را فراهم آوریم.

شعار سال:  هادی حق شناس امروز در دومین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تصریح کرد: امسال با تلاش های صورت گرفته میزان تولید و مصرف برق استان در روزهای پیک مصرف برابر شده و تلاش ده واحد گازی به سیکل ترکیبی نیروگاه برق علی آباد کتول با همکاری صندوق ذخیره ارزی و بانک صنعت و معدن اضافه شود.

وی افزود: با توجه به عدم وجود هتل های ۵ ستاره در استان تلاش داریم موانع تکمیل دو هتل ۵ ستاره در حال ساخت را مرتفع و تعیین تکلیف کنیم.

استاندار گلستان یادآور شد: در سالجاری که به عنوان جهش تولید مزین شده تلاش داریم با حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی زمینه رونق و اشتغال را فراهم آوریم.

حق شناس ادامه داد: در هفته های آتی گلستان میزبان وزیر تعاون , کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزیر معین استان در اقتصاد مقاومتی خواهد بود و به منظور استفاده از راهکارهای مناسب مشکلات پروژه ها  مرور خواهد شد.

وی خاطر با اشاره به شرکت هایی که درخواست مجوز استخراج ید را داشته اند نشان کرد: مجوز استخراج با نظارت کامل محیط زیست تنها به شرکت هایی داده خواهد شد که بتوانند پس آب حاصل از استخراج را به اعماق زمین تزریق کنند و چنانچه شرکت هایی که برای آنها مجوز صادر شده در سالجاری بهره برداری را آغاز نکنند مجوزشان به دیگران واگذار خواهد شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری  برنا  ،تاریخ انتشار:  22 خرداد 1399،کدخبر:  1013981،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین