پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۸۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: زمینه اجرای سه طرح در استان با حجم سرمایه‌گذاری خارجی بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۲۷ نفر در استان هرمزگان فراهم‌شده است.

شعار سال: خلیل قاسمی از افزایش ۴۹ درصدی میزان صدور جواز تأسیس خبر داد و گفت: طی هفت ماه نخست سال جاری تعداد ۲۸۳ فقره جواز تأسیس با سرمایه‌گذاری بیش ۴۱۷ هزارو ۲۴ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی برای ده هزار و ۴۹۰ نفر در این استان صادرشده است.

قاسمی با اشاره به افزایش۳۱۳ درصدی میزان صدور جواز تأسیس ، افزود: در مدت مشابه سال گذشته۱۹۰ فقره جواز با سرمایه‌گذاری یکصد هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال و پیش‌بینی اشتغال شش هزار و ۵۰۹ نفر صادر شده بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: میزان سرمایه‌گذاری بخش صنعت این استان بر اساس پروانه‌های بهره‌برداری صادرشده، در هفت ماه نخست امسال۱۹۳ هزار و ۲۱۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از دوهزار درصدی داشته است.

وی در خصوص جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان افزود: زمینه سه طرح در استان با حجم سرمایه گذاری خارجی بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲۷ نفر در استان هرمزگان فراهم شده است که می توان آن را از مهم‌ترین اقدامات ارزشمند این استان در حوزه صنعت دانست.

قاسمی افزود: جلسات متعددی با متقاضیان سرمایه‌گذاری در زمینه‌های کنسانتره آهن و فروآلیاژها برگزارشده است.

وی یادآور شد: واحدهای بزرگ صنعتی استان همچون شرکت فولاد هرمزگان جنوب، فولاد کاوه جنوب کیش مجوز طرح توسعه دریافت کرده‌اند که این نشان از پویای صنعت استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، با اشاره به طرح های نیمه تمام بالای ۶۰ درصد در استان هرمزگان گفت: ۹۰ فقره طرح نیمه تمام بالای ۶۰ درصد با حجم سرمایه گذاری بیش از پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال درزمینه های شیمیایی، فلزی فابریکی، کک و فراورده های حاصل از نفت، محصولات غذائی و آشامیدنی، محصولات کانی غیر فلزی، ماشین آلات و دستگاه های برقی در استان می باشد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال یک هزار و ۵۶۹ نفر در استان هرمزگان فراهم خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 17 آبان 97، کد مطلب: 4452763: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین