پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه علت وقوع حادثه باید با کار کارشناسی مشخص شود، گفت: خانواده متوفیان معدن برای طرح شکایت ‌به دادسرای آزادشهر مراجعه کنند.

شعار سال: حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی حقی ظهر امروز شنبه 16 اردیبهشت ماه در بازدید از محل حادثه معدن آزادشهر اظهار داشت: نیاز به زمان و کار کارشناسی دقیق برای مشخص کردن علت این حادثه داریم و باید همه جوانب بررسی و رسیدگی شود.

وی افزود: می‎دانیم که قصور و تقصیراتی در این فاجعه وجود داشته و برخی کمبودها نیز سبب رخ دادن این حادثه شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان تصریح کرد: پس از وقوع حادثه در نخستین ساعات، پرونده ویژه‌ای برای این حادثه در دادسرای شهرستان آزادشهر تشکیل شد.

حقی ضمن عرض تسلیت به خانواده جان باختگان اظهار کرد: به آنان اطمینان می‌دهیم که با همه توان در دادستانی و دادسرا اجازه نخواهیم داد حق هیچ کدام از جان باختگان پایمال شود.

وی افزود: از جنبه‌ها و زوایای مختلف نیاز به زمان است تا با اعلام نظریه کارشناسی اخبار تکمیلی در اختیار دوستان قرار گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: مدیرعامل این شرکت به دادسرا احضار شد تا پاسخگوی حادثه رخ داده شود تا با اعلام نظر کارشناسی، رسیدگی دقیق‌تر انجام شود.

حقی افزود: خانواده متوفیان از هم‌اکنون می‌توانند به دادسرای آزادشهر مراجعه کرده و شکایت خود را درباره این پرونده مطرح کنند.

معدن ذغال سنگ زمستان یورت آزادشهر ظهر روز چهارشنبه 13 اردیبهشت منفجر شد که بر اثر این حادثه شماری از کارگران معدن محبوس شدند.

تاکنون پیکر 22 نفر از کارگران که برای نجات همکاران خود به داخل معدن رفته بودند پیدا شده و عملیات آواربرداری برای نجات کارگرفتار در معدن، همچنان ادامه دارد.

معدن زمستان یورت در 90 کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان قرار دارد و در این معدن حدود 500 کارگر کار می کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی گلستان ما، تاریخ انتشار 16 ارديبهشت 1396، کد مطلب: 38688: golestanema.comwww.

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
با یک دیه صد و چند میلیونی ، واقعا مسئله رو خاتمه یافته می دونید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین