پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۱۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
برادر یکی از جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر در جریان سرکشی استاندار گلستان از خانواده آنان خطاب به استاندار گفت: مراتب عذرخواهی خانواده های داغدیده را نسبت به حرکت ناشایست برخی افراد به رئیس جمهور محترم ابلاغ نمایید.

شعار سال: برادر مهندس مهدی مشهدی از جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر در جریان سرکشی استاندار گلستان از خانواده آنان، اظهار داشت:کارگران معدن و خانواده های آنان از اقشار شریف و زحمتکش و نیز مهمان نواز هستند و هرگز به خود اجازه توهین یا هتک حرمت به رئیس جمهوری را نمی دهند.

وی با بیان اینکه حضور چند ساعته دکتر روحانی در جمع کارگران و خانواده های جانباخته در حادثه معدن آزادشهر سبب قوت قلب آنان شد، افزود:حرکت ناشایست افراد معدود به هیچ وجه مورد تایید کارگران زحمتکش و خانواده های جانباختگان نیست.

مشهدی اضافه کرد:گوش دادن به حرف ها و مشکلات کارگران و خانواده های آنان از سوی بالاترین مقام اجرایی کشور و دستوراتی که دکتر روحانی برای بررسی دلایل حادثه و پیگیری حق و حقوق کارگران و جانباختگان دادند، واقعا سبب قوت قلب ما شد.

وی تصریح کرد:برادر مرحوم ما در حادثه معدن زغال سنگ برای کمک به همکاران خود وارد معدن شد و پس از اینکه چندین نفر از کارگران را خارج کرد در مرتبه آخر دچار گازگرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

مشهدی یادآور شد:اقدام برادر ما ایثارگرانه بود و به آن افتخار می کنیم و از رئیس جمهور محترم تقاضا داریم پیگیری های لازم را برای قرار دادن جانباختگان این حادثه در ردیف شهدای خدمت انجام دهند.

استاندار گلستان نیز در این دیدار گفت:حضور بنده و تعدای از مدیران کل استان برای سرکشی از خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ آزادشهر که بسیار غم انگیز بود، علاوه بر وظیفه اخلاقی و انسانی، اجرای دستور و ابلاغ پیام تسلیت و ابراز همدری شخص رئیس جمهوری محترم است.

حسن صادقلو گفت:حرکتی که در زمان سفر رئیس جمهور از سوی عده ای خاص انجام شد، رفتار آنچنان بدی در حد آنچه که بازتاب یافت نبود ولی متاسفانه رسانه های مخالف و منتقد و برخی افراد سودجو آنرا بزرگنمایی کردند.

وی افزود:رفتار توام با متانت رئیس جمهور در این حرکت و گوش دادن به سخنان کارگران و خانواده های جانباختگان ظرفیتی بزرگ و نشان از شخصیت والای دکتر روحانی دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری کاسپین، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب : 6527 : www. caspiankhabar.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
برائت دونده شده یا برائت کرده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین