پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۰۳۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
درحاليكه دولت تدبير و اميد منادي آزادي بيان و ‌حقوق شهروندي است ولي در سفر روحاني به گلستان براي بازديد از حادثه معدن آزادشهر با خبرنگاران و عكاسان برخورد شديد امنيتي انجام شد و از حضور آنها در صحنه ممانعت كردند.
شعارسال: سريال بي مهري به خبرنگاران،‌ اينبار در گلستان، ‌شهرستان آزادشهر و سفر روحاني براي بازديد از محل حادثه غمبار معدن يورت آزادشهر ادامه دارد.

اگر شعار دولت تدبير و اميد آزادي بيان و حقوق شهروندي است، چرا بايد از حضور خبرنگاران و عكاسان براي پوشش خبري حضور رئيس جمهور در محل حادثه جلوگيري شود و اين متناقض با شعار شماست.

به گزارش خبرنگار اعزامي ما در محل حادثه، حدود دو كيلومتري از محل حادثه ‌فضاي فوق العاده امنيتي حاكم است.

دوربين عكاسان توسط اكيپ اعزامي رياست جمهوري گرفته شده است و برخوردهاي تند امنيتي، فيزيكي و بي احترامي با خبرنگاران براي جلوگيري از ورود به معدن مي شود و به خبرنگاران همسو با دولت و از پيش تعيين شده اجازه ورود مي دهند.

حتي معدن چياني كه تا ديروز براي كمك به محل حادثه مي رفتند نيز امروز از ورودشان جلوگيري شده است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گل رامیان، تاریخ انتشار: 17 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 7344 ، www.goleramian.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین