پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۸۳۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد از تشکیل انجمن حقوق شهروندی در این شهرستان خبر داد.

شعار سال: اعظم روانشاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه فرهنگی و هنری بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری خرم‌آباد اظهار داشت: با امضای این تفاهم نامه طرفین از هیچ تلاشی برای گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری در راستای حل مشکلات و معضلات موجود در شهرستان خرم‌آباد دریغ نخواهند کرد.

وی گفت: بر اساس این توافق‌نامه کار گروه‌های مشترکی بین ارشاد و شهرداری خرم‌آباد تشکیل می‌شود که از جمله آن ها می‌توان به تشکیل انجمن حقوق شهروندی اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم آباد به دیگر اهداف این تفاهم‌نامه اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای توزیع محصولات فرهنگی بین شهروندان، ارتقای کیفیت محیط شهری، دسترسی همه شهروندان به فضاهای فرهنگی و آموزشی، ایجاد گنجینه آثار هنرمندان شاخص، ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی، برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، نظارت بر کیفیت فعالیت کانون‌های تبلیغاتی و ... از موارد موجود در این تفاهم نامه است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 31 تیر 1396، کد مطلب: 4037762:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین