پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۶۶۸۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
معاون ابتدایی وزیرآموزش و پرورش از آمادگی این وزارتخانه برای نهادینه سازی و آموزش حقوق شهروندی در مدارس ابتدایی خبر داد.
شعارسال: رضوان حکیم زاده در نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با نمایندگان و دستیاران امور حقوق شهروندی در وزارتخانه ها و استان ها درباره عملیاتی کردن منشور حقوق شهروندی در دولت دوازدهم، گفت: بهترین جایگاه برای نهادینه سازی حقوق شهروندی، وزارت آموزش و پرورش و دوره ابتدایی است.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش گزارش دقیقی از اقداماتی که می تواند در زمینه آموزش حقوق شهروندی انجام دهد، تهیه کرده و حتی در دوره پیش دبستانی، اقداماتی را انجام داده ایم.

حکیم زاده ادامه داد: 99 درصد بودجه آموزش و پرورش صرف حقوق و دستمزد می شود بنابراین بسیار ضروریست که سایر سازمان ها هم به آموزش و پرورش کمک کنند تا حقوق شهروندی از دوره ابتدایی درکودکان برای نسل فردا نهادینه شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نشست دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی با نمایندگان و دستیاران امور حقوق شهروندی وزارتخانه ها و استان ها، فعالان حقوق شهروندی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد و جمعی از برنامه سازان و فعالان رسانه ای، عصر یکشنبه در محل ساختمان کوثر نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1396، کدخبر: 96032212254، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
حتما می خواید از کلاس اول شروع کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین