پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت: به ازای هر روز تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا یک میلیارد و 300 میلیون تومان خسارت به استان البرز تحمیل می شود که جبران آن بسیار سخت است.

شعار سال: خسرو ساکی در جلسه جلوگیری از آلودگی محیط زیست که صبح پنجشنبه در ساختمان شورای شهر کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه این اداره در مواجه با آلودگی هوا در بحث ارتقا فرهنگ عمومی و فرهنگسازی از طریق آموزش حقوق شهروندی اقدام می کند، افزود: برنامه های آموزشی پیچیده، زمان بر و سخت است ولی منجر به تقویت زیر ساخت ها خواهد شد.
وی ادامه داد: در بیشتر موارد هنگام وقوع بحران های اجتماعی و محیطی با اقداماتی سطحی درصدد ارتقا فرهنگ عمومی مردم هستیم در صورتی که به دلیل تدریجی بودن آموزش چنین رفتاری با اهداف کلی همخوانی ندارد.
ساکی گفت: کسب اطلاعات و علوم روز به تنهایی منجر به تغییر نگرش و رفتار نمی شود چراکه باید عوامل دیگری نیز در این امر دخیل باشد تا نتیجه مطلوبی در بر داشته باشند.
وی افزود: برای تغییر رفتار شهروندان نیاز به محتوی داریم که از دستگاه های مرتبط با کنترل معضل آلودگی هوا انتظار می رود آنچه برای آموزش شهروندان نیاز است در قالب بسته ای آموزشی به آموزش و پرورش تحویل دهند تا در مدارس مورد استفاده قرار گیرد.
این مسئول اضافه کرد: ضرر و زیانی که آلودگی هوا به فرآیند تعلیم و تربیت وارد می کند در بیشتر موارد غیر قابل جبران است چراکه منجر به کاهش توانمندی های آموزشی خواهد شد.
ساکی افزود: در برنامه ملی آموزش کشور بین زمان تعیین شده و دروس تعادلی قرار دارد که تعطیلی ها منجر به بهم زدن این تعادل و افت آموزش در مدارس کشور می شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ 16 دی 95 ، کد مطلب: 82375258: www.irna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
خانم ابتکار می پردازند. باکی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین