پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۱۲۹۸
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸
عضو شورای شهرکرج‌ گفت: از بی‌سرپناهان و کارتن‌خواب‌هایی‌ که به‌ گرمخانه‌های‌کرج مراجعه می‌کنند، تست اچ آی وی‌ گرفته می‌شود.
شعارسال: «فاطمه اسکندری» ، اظهار کرد: هم‌اکنون دو گرمخانه(زنان و مردان) در کرج فعال است.

وی ادامه داد: گرمخانه زنان با ظرفیت 60 نفر در فردیس و گرمخانه مردان نیز با ظرفیت 100 نفر در شاه عباسی کرج است.

عضو شورای شهرکرج‌ افزود: افراد بی‌خانمان و کارتن‌خواب‌هایی‌که به این گرمخانه‌ها مراجعه می‌کنند از یک وعده غذای‌گرم، حمام، رسیدگی بهداشتی و ... برخوردار می‌شوند.

این مسئول توضیح داد: علاوه‌بر این برای شناسایی سرایت این بیماری به دیگران و غربالگری مبتلا شده از مراجعه‌کنندگان به گرمخانه‌های‌ کرج تست اچ آی وی‌گرفته می‌شود.

عضو شورای شهر کرج خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای موجود افراد بسیاری وجود دارند که از ابتلای خود به ویروس اچ آی وی خبر ندارند یا در حال پنهان کردن بیماری خود هستند که متولیان امر ضمن توجه به این موضوع باید در اقداماتی مشابه، به شناسایی افراد مبتلا اقدام کنند.

اسکندری افزود: شناسایی این بیماری در این افراد باعث می‌شود هم خود شخص و هم دیگر افراد جامعه‌ کمتر به خطر بیفتند و آمار شیوع اچ آی وی در جامعه کاهش یابد.

وی اظهار امیدواری کرد با تأمین امکانات و اعتبارات لازم در آینده نزدیک شاهد گرفتن دیگر تست‌های سلامت از افراد بی‌خانمان کرجی باشیم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تاریخ انتشار: 26 بهمن 1395، کدخبر: 95112618626، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین