پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۲۰۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
احمد افضلی اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مشکلات و معضلات مردم ساکن کلانشهرها و شهرهای بزرگ و پرجمعیت معضل ترافیک است.
شعارسال: وی افزود: به عنوان نمونه سال‌ها است که مدیریت شهر پایتخت به دلیل حجم غیرقابل کنترل خودروها، دو طرح محدودیت ترافیکی را به صورت همزمان اجرا می‌کنند که یکی از آنها طرح ترافیک و یکی هم طرح تردد زوج و فرد خودروها است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج تصریح کرد: این معضل در کرج نیز وجود دارد، اما با اقدامات مدیریت شهری و اجرای گسترده طرح‌های عمرانی از جمله اصلاح معابر و خیابان‌ها، تلاش کردیم کمتر معضل ترافیک به مردم و شهر آسیب برساند.

افضلی گفت: به طور قطع محدود کردن شهروندان در خصوص استفاده از وسائل نقلیه شخصی، برای آنها مشکلاتی را ایجاد می‌کند و به همین دلیل در کرج محدودیت‌های ترافیکی به صورت موقت و مقطعی اجرا می‌شود و مانند تهران در تمام طول سال محدودیتی را اعمال نمی‌کنیم.

وی بیان داشت: در سال‌های گذشته و با توجه به شرایط خاص ایام پایانی سال، طرح تردد زوج و فرد در هسته مرکزی کرج اجرا شده و نتایج خوبی نیز به همراه داشته است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج افزود: امسال نیز بر اساس مصوبه صریح شوار ترافیک استان البرز، طرح تردد زوج و فرد خودروها در هسته مرکزی کرج طی یک ماه آخر سال اجرا می‌شود.

افضلی ادامه داد: این طرح در روزهای اخیر و به صورت آزمایشی در هسته مرکزی کرج از ساعت 16 الی 21 انجام شد، اما برای خودروهایی که وارد محدوده شدند، جریمه‌ای در نظر گرفته نمی‌شد.

وی گفت: اما از امروز یکشنبه اول اسفند ماه و از ساعت 16 الی 21، تردد خودروها در هسته مرکزی کرج بر اساس شماره پلاک خودروها و به صورت زوج و فرد اجرا و خودروهایی که به این محدودیت توجه نکنند، از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه می‌شوند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: تفاوتی که اجرای طرح امسال با سال‌های گذشته دارد، مربوط به هوشمند بودن کنترل خودروها است.

افضلی افزود: در گذشته ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی محدوده طرح مستقر و از ورود خودروها جلوگیری کرده و یا متخلفان را جریمه می‌کردند.

وی تصریح کرد: اما امسال با تلاش مدیریت شهری، معابر و خیابان‌های اصلی کرج به دوربین‌های پلاک‌خوان و دوربین‌های نظارتی تجهیز شده و اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها به صورت هوشمند اجرا می‌گردد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج در ادامه از شهروندان کرجی خواست تا برای حفظ نظم و کاهش ترافیک در ایام پایانی سال، قانون مربوط به تردد زوج و فرد خودروها را رعایت کنند.

افضلی در پایان گفت: این طرح تا روز بیست و نهم اسفند ادامه دارد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 اسفند 1395، کدخبر: 13951201000371، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
0
0
طرح زوج و فرد یک طرح شکست خورده می باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین