پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۸۲۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
کوره های زغالسوز رفسنجان که دودشان محیط زیست را آلوده کرده و مردم را آزار می دهد ، همچنان می سوزند و هیچ سامان دهی نشدند.

شعار سال: کوره های زغال سوز روستاهای اطراف شهر رفسنجان که مدت های زیادی است روی آن بحث است، همچنان دودشان مردم را آزار می دهد و محیط زیست را آلوده کرده است.

در این رابطه جلسات زیادی برگزار و مصوبات زیادی هم روی کاغذ آورده شده است، اما در عمل هیچ کاری انجام نگرفته و هربار که از مسیر جاده نوق و روستای عیش آباد عبور می کنیم این دود غلیط را مشاهده کرده و بوی نامطبوع آن را استنشاق می کنیم.

طی مصاحبه ای که در تاریخ ۳۰ تیرماه سال جاری با ملانوری فرماندار رفسنجان از سوی سایت روراستی انجام شد، مقرر شد تا پایان مرداد ماه سال جاری تمامی کوره ها جمع آوری شوند و به محلی که برای ادامه فعالیت شان مشخص شده انتقال یابند، اما این امر محقق نشد که هیچ، بلکه روند ایجاد این کوره ها رو به افزایش است و این به معنای آلودگی و بیماری بیشتر در مناطق است.

امیدواریم نسبت به سامان دهی واقعی کوره های زغال سوز در رفسنجان اقدام جدی صورت گیرد و دستگاههای متولی کمی به فکر سلامت مردم باشند.









با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی روراستی، تاریخ 6 دی 95 ، کد مطلب: 29547: www.rorasti.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین