پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان البرز از افزایش غلظت آلاینده ها در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ خبر داد.

شعار سال: مدیرکل‌حفاظت محیط‌زیست استان البرز اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی هواشناسی و بررسی کارشناسان، غلظت آلاینده‌ها در روزهای پایانی هفته جاری در شهرستان‌های کرج و ساوجبلاغ افزایش یابد.

فردین حکیمی افزود: براین اساس رخداد متناوب وارونگی در سطوح میانی جو و متعاقب آن افزایش غبار و غلظت آلاینده ها به ویژه در شهرستان های کرج و ساوجبلاغ به وقوع خواهد پیوست.

وی اظهار داشت: فرارسیدن روزهای پایانی هفته و افزایش میزان تردد خودروها در سطح شهر به افزایش میزان غلظت آلاینده‌ها می‌انجامد که به همین دلیل از ستاد بحران استان درخواست برگزاری نشست کمیته اضطرار آلودگی هوا را خواستار شده‌ایم تا تصمیمات لازم را در اجرای دستورالعمل کمیته اضطرار آلودگی هوا برای روزهای آتی اتخاذ کنند.

حکیمی اضافه کرد: وضع کیفی هوا دیروز در بیشتر نقاط استان سالم بود ولی پیش‌بینی می‌شود طی امروز و فردا شاهد هوایی ناسالم برای تمام گروه ها به ویژه در شهرستان های ذکر شده باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری کار ایران ، تاریخ انتشار 7دی 96، کدمطلب:575811، www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین