پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۶۲۵۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
استاندار البرز با اشاره به اینکه البرز بار سنگینی از ترددهای ملی را متحمل می‌شود، خواستار توجه بیشتر به این استان شد.

شعار سال: محمدعلی نجفی صبح شنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات، «آیت‌الله حسینی همدانی»، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرج و جمعی از اعضای شورای اداری استان در سالن شهدای دولت برگزار شد، با قدردانی از حضور وزیر اطلاعات و ضمن گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مدرس و تبریک روز مجلس و تبریک اعیاد و گرامیداشت سالروز شهادت میرزاکوچک خان جنگلی، اظهار داشت: عملیاتی‌شدن ارتقاء نیروی انتظامی البرز، پایلوت شدن پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع بیان کرد: گاهی ممکن است به علت فشارکاری حداقل‌ها در نظام مدیریتی را رعایت نکنیم و اگر تشکیلاتی در راس کار حداقل آداب را رعایت نکنند به زیر مجموعه نیز سرایت خواهد کرد.

وی بهره‌گیری از سیره و روش رسول اکرم(ص) در اخلاق، رفتار و منش را در این زمینه مورد تأکید قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: یکی از کارهایی که در دو ماه اخیر انجام شده، حضور البرز در ستاد اربعین بود که روند اقدامات از این طریق بسیار چشمگیر و حائزی اهمیتی در کربلا و نجف اشرف صورت گرفته است.

استاندار البرز بیان کرد: در بحث زلزله نیز استان از ساعات اولیه با اتکا به آمادگی و تجاربی که در استان وجود داشت و رهاوردهایی که از زلزله رودبار داشتم، در همان شب اولیه اعزام ۴۰۰ خودرو، ۳۹۱ نیروی موثر کارآمد و کمک های مردمی دستگاه ها را شاهد بوده ایم.

نجفی با اشاره به اینکه ۱۲۲ کانکس، حضور اصناف، بازاریان، فرمانداران و شهرداران نیز به مناطق غربی کشور اعزام شد،گفت: سپاه و بسیج، نیروهای‌نظامی و انتظامی در کنار ارتش با تقبل بازسازی هشت روستا همراهی خوبی داشته اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در استان با تلاش و همدلی کلیه دستگاه ها در حوزه امنیتی با توجه به شرایط موجود بحران خاصی را شاهد نیستیم، گفت: البرز استان کوچکی است اما با توجه به اینکه اکنون بیش از دو میلیون و ۷۰۰ نفر رسیده و این رقم هر روز در حال اضافه شدن است.

وی با اشاره به رشد سه درصدی جمعیت در استان گفت: با زیرساخت هایی که در حال ایجاد آن هستیم، به مرور شاهد رشد جمعیت نیز خواهیم بود.

استاندار البرز در این زمینه خواستار توجه بیشتر به استان البرز شد و گفت: البرز بار سنگینی از ترددهای ملی را متحمل می شود و این روند خود آلودگی های فزاینده ای را برای این استان دارد و امروز زنگ خطر آلودگی هوا را نیز شاهدهستیم.

وی بیان کرد: استانی که معبر ۱۴ استان است و از سویی از منظر امنیتی اهتمام ویژه ای را می طلبد در بخش برنامه و بودجه نیز اعتبارات ونگاه ویژه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی دولت را شاهد هستیم اما نیازمند عنایت خاص ملی می باشیم.

نجفی گفت: در حوزه عمرانی در بخش آزاد راه تهران-شمال پروژه مشترک بنیاد مستضعفان و دولت در حال انجام است و در کنار آن رفع معارضان طرح بزرگراه همت در حال تکمیل و بروز رسانی است.

وی با اشاره به مساعدت های دولت در اجرای این دو طرح ملی گفت: جدیتی را در این دو بخش شاهد هستیم و به موازات آن چهاربانده شدن راه آهن تهران کرج و مترو کرج گلشهر و هشتگرد موانعی بود که برطرف شد.

استاندار بیان کرد: در بحث راه طالقان نیز ۱۰ سال این پروژه متوقف شده بود که در سفر ریاست جمهوری به البرز بخشی از اعتبارات آن برطرف شد.

وی ادامه داد: در بحث اقتصاد مقاومتی فعال و جدی در حال اجرای طرح ها و برنامه ها هستیم اما فاصله زیاد داریم، نرخ بیکاری استان زیاد است اما در دو ماه اخیر شاهد روند کاهشی در این بخش بوده ایم.

استاندار البرز گفت: نمایندگان مردم در کمیسیون صنایع کمک حال دولت هستند و حمایت از سرمایه گذاران نیز در حال انجام می باشد.

وی افزود: در بحث شورای مبارزه با مواد مخدر نیز اقدامات زیر ساختی در حال انجام است، با وجود این امر و مجاورت البرز در همسایگی پایتخت، باید شرایط بهتری در این زمینه داشته باشیم.

استاندارالبرز گفت: عملیاتی شدن انتقال زندان های فعلی استان البرز نیز عنایت ویژه می طلبد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی گیل سداد، تاریخ انتشار 11 آذر 96، کد مطلب: 4427 ، www.gilsadad.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین