پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
استاندار البرز گفت: راه‌اندازی متروی تهران - کرج - هشتگرد ۳۵ درصد بار ترافیکی اتوبان را کاهش می‌دهد.

شعار سال: محمدعلی نجفی صبح یکشنبه ضمن بازدید از پروژه مترو تهران - کرج به مقصد گلشهر و هشتگرد، با تأکید بر اینکه این پروژه برای استان و همچنین پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار کرد: اهمیت این پروژه به حدی است که مسئولان ارشد کشور از روند تکمیلش بازدیدهای فراوانی داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی پروژه متروی تهران - کرج - هشتگرد بار ترافیک اتوبان را کاهش خواهد داد، گفت: برای تحقق این مهم جلسات و مذاکرات متعددی در وزارت راه با حضور شرکت عمران شهری برگزارشده است.

نجفی به برگزاری جلساتی با شهرداران مناطق بر سر راه پروژه اشاره کرد و گفت: الزامات ایجاد زیرساخت‌های ترددی اعم از تعیین ایستگاه در سه‌نقطه به تصمیم شورای فنی، مشاور طرح و نظر شورای ترافیک استان واگذارشده است.

مشکلی برای تکمیل خط مترو گلشهر - هشتگرد وجود ندارد

استاندار البرز با تأکید بر اینکه همه تمهیدات فنی برای پروژه متروی تهران - کرج - هشتگرد اندیشیده شده است، گفت: مشکلی برای تکمیل خط مترو گلشهر - هشتگرد وجود ندارد با تأمین و تقویت منابع مالی از طریق سازمان برنامه‌وبودجه کشور فرایند نقدینگی و ارائه اسناد به خزانه انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه متروی تهران - کرج - هشتگرد ۳۵ درصد بار ترافیکی اتوبان را کاهش می‌دهد، گفت: آلودگی هوا و بار ترافیک سنگین پل حصارک را نیز تعدیل خواهد کرد.

نجفی ابراز امیدواری کرج طی چند ماه آینده و با مساعدت دستگاه‌های مرتبط موانع برطرف و این طرح اجرایی شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 8 آبان 96، کد مطلب: 4128088 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین