پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۵۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: اگر راه‌های استان ساماندهی شود بسیاری از مشکلات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا کاهش می‌یابد.

شعار سال: «محمدعلی نجفی» در جلسه شورای استان که امروز دوشنبه هفتم آبان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزارشد، اظهار کرد: سال گذشته 33 زائران از البرز راهی مراسم اربعین حسینی شدند، اما امسال بیش از 50 هزار نفر با دریافت روادید مهیای حضور در اجتماع بزرگ اربعین در کربلای معلی شدند.

وی با اشاره به این‌که با همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در مناطق مرزی جنوب کشور برای بررسی روند ترددها حاضر شدیم، ادامه داد: در این سفر از اردوگاه راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب کشور نیز بازدید شد که این محل برای اسکان اردوها به زودی تکمیل خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه با اشاره به موانع پیش روی شهرداری کرج اظهار کرد: بخش بزرگی از معضلات شهر به حوزه عمرانی از جمله راه مرتبط است.

نجفی افزود: اگر راه‌های استان ساماندهی شود بسیاری از مشکلات زیست محیطی از جمله آلودگی هوا کاهش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: البرز محل عبور 14 استان کشور است و این امر باعث شد نوروز امسال بیش 35 میلیون خودرو از البرز تردد کنند که این بار سنگینی به دوش البرز است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به وضعیت پروژه بزرگراه شمالی گفت: خوشبختانه در تکمیل این پروژه مشکل خاصی وجود ندارد و همه دستگاه‌ها وظایف خود را به درستی انجام می‌دهند.

نجفی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه همت افزود: پیشرفت پروژه بزرگراه همت امروز به بیش از 90 درصد رسیده و امید است مشکلات باقی مانده آن به زودی مرتفع شود تا شاهد افتتاح این مسیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: راه هشتگرد-طالقان نیز بعد سال‌ها توقف مجدد پیگیری شده و با سرعت در حال تکمیل است.

استاندار البرز با اشاره به وضعیت قطار شهری کرج گفت: قطار شهری کرج نیز مدت‌ها به دلیل مشکلات موجود متوقف شده بود که با حضور فعال اعضای شورای اسلامی شهر کرج و پیگیری های صورت گرفته از سوی استانداری اکنون در حال ادامه کار است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به راه‌اندازی فرودگاه مسافربری پیام اشاره کرد و گفت: این فرودگاه نیز به‌عنوان یک مطالبه مردمی مدت‌ها در انتظار راه‌اندازی بود که پس از پیگیری‌های مجدانه در یک سال اخیر محقق شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 7 آبان 97، کد مطلب: 97080703671:www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
0
اگر به اتمام برسه، بخشی از آلودگی هوا، بخشی از مصرف سوخت ، بخشی از اتلاف و نابودسازی زمان شهروندان و ..... کم می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین