پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۹۳۴۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۴
عضو شورای شهر کرج از موافقت شورای عالی فنی با اصلاح قیمت پروژه مترو خبر داد و گفت: دولت نیز با فروش اوراق مشارکت برای پیشرفت این پروژه موافقت کرده است.

شعار سال: محمدحسین خلیلی اردکانی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از پروژه متروی کرج، از موافقت شورای عالی فنی کشور با اصلاح قیمت این پروژه ملی خبر داد و گفت: این مهم پس از ماه‌ها پیگیری و مکاتبه محقق شده است.

وی راه‌اندازی متروی کلان‌شهر کرج را ضروری دانست و گفت: یکی از چالش‌های پیش روی این پروژه تأمین منابع مالی است که برای این مهم جلسات و کارگروه‌های فنی و کارشناسی تشکیل شده است.

عضو شورای شهر کرج بابیان اینکه اصلاح قیمت پروژه متروی کرج از سوی شورای عالی فنی اتفاق مهمی است که حاصل تلاش مدیریت شهری و استانداری البرز است، گفت: در بودجه مصوب سال جاری اعتبار خوبی برای این پروژه در نظر گرفته‌شده است.


وی به موافقت وزارت کشور در خصوص انتشار اوراق مشارکت برای پیشرفت این پروژه اشاره کرد و گفت: برای دریافت وام خارجی نیز اقداماتی در حال انجام است.

عضو شورای شهر کرج آغاز مسافر گیری در ایستگاه‌های مترو کرج طی ۳۶ ماه آینده را منوط به تأمین اعتبار دانست و گفت: دولت با انتشار ۴۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به‌منظور تزریق مالی به خط دو پروژه موافقت کرده است.

خلیلی اردکانی با تأکید بر اینکه راهکارهای جذب وام خارجی، فروش اوراق مشارکت و بهره‌مندی از روش‌های جدید مالی برای تکمیل ایستگاه‌های قطار شهری موردبررسی قرارگرفته است، گفت: موافقت شورای عالی فنی کشور با اصلاح قیمت پروژه مترو گامی مهم برای به سرانجام رساندن این پروژه ملی است.


وی ابراز امیدواری کرد که پیمانکار دیگر بهانه‌ای برای تعلل در عمل به وظایف قانونی ندارد و مدیریت شهری نیز با جدیت افتتاح خط دو مترو را دنبال می‌کند.

عضو شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه دولت با انتشار ۲۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت موافقت کرده بود که با انجام رایزنی‌های لازم این رقم به ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت، گفت: تحقق این مهم به همراه جذب تسهیلات خارجی محرک خوبی برای به حرکت درآوردن چرخ‌های این پروژه است.

خلیلی اردکانی تأکید کرد: طبق برآوردهای انجام‌شده در دو بازه زمانی۲۴ و ۳۶ ماهه برای آغاز مسافر گیری از ایستگاه‌ها مصوب شده است، تلاش می‌کنیم تا از فضای مساعد ایجادشده برای پیشرفت پروژه بهره بگیریم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 14 تیر 97، کد مطلب: 4339257: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ا.ف75
خبخداروشکر که این مشکل مالی رو به حل شدنه امیدوارم با حل شدن این مشکل، پروژه روند سریع تری به خودش بگیره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
مترو طرح بسیار خوب و جامعه ای است که باید در شهر های دیگر بجز تهران هم احداث شود
ن.ف83
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۶
0
0
ا.ف75
خب خداروش رکه بالاخره سازمان ها پشت هم در اومدنو یه فکری هم به حال مردم کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین