پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۹۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷
بخشدار آسارا گفت: سیل، ریزش‌کوه و طغیان رودخانه خسارت زیادی به ساکنان منطقه چالوس وارد می‌کند.

شعار سال«ولی‌الله اسفندیارنژاد» ، اظهار کرد: ریزش کوه، سیل و طغیان رودخانه از مهم‌ترین دغدغه‌های ساکنان منطقه چالوس است. وی ادامه داد: این حوادث طبیعی سالانه خسارت زیادی را به روستائیان و اهالی منطقه چالوس وارد می‌کنند.

اسفندیار نژاد افزود: برای جلوگیری از وقوع این حوادث اقداماتی صورت‌گرفته اما کافی نیست و لازم است با اختصاص اعتبار و امکانات مناسب طرح‌های ویژه‌ای در این منطقه اجرایی شود.

وی اضافه کرد: به‌عنوان مثال برخی مناطق خطرناک جاده چالوس به‌ کوهبری نیاز دارد که راهداری در این خصوص وارد عمل شده است.

این مسئول با اشاره به ضرورت انجام اقداماتی برای جلوگیری از ریزش‌ کوه‌های این منطقه خاطرنشان کرد: هم‌اکنون عمده ریزش‌ها در محدوده سرودار رخ می‌دهد و به جز تونل یک بقیه تونل‌ها همواره با ریزش سنگ مواجه هستند.

وی در ادامه به روکش نامناسب آسفالت در جاده چالوس اشاره کرد و ادامه داد: یکی از عوامل اصلی که مسبب بروز تصادف خودروها در محور چالوس می‌شود، نامناسب بودن روکش آسفالت است‌ که در برخی مناطق شدت بیشتری دارد.

وی اظهار کرد: باید با اختصاص اعتبار مناسب فکری برای استفاده از روکش آسفالت مقاوم و با طول عمر زیاد در این محور کرد.

بخشدار آسارا تصریح‌ کرد: با توجه به مطالعات و بررسی‌های صورت‌گرفته با امکانات و اعتبارات استان نمی‌توان موانع و مشکلات مربوط به محور چالوس را رفع کرد چون در شرایط کنونی اقدامات مقطعی چندان نتیجه‌بخش نیست.

اسفندیارنژاد افزود: باید واقعیت‌ها را پذیرفت و براساس اطلاعات دقیق بهترین تصمیم ممکن را گرفت چون هر روز به شمار ترددهای جاده چالوس افزوده می‌شود و اگر درصدد پیشگیری حوادث نباشیم این جاده به خاطره‌ای تلخ برای هموطنان تبدیل خواهد شد.

وی‌ یادآور شد: هم‌اکنون امکانات راهداری و سایر دستگاه‌های مربوطه برای کوچک‌ترین بحران‌ها در این محورکافی نیست. بنابراین باید درصدد تقویت تجهیزات بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 06بهمن 1395، کد مطلب: 95110603976: www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
0
وجود پلیس راه ناکارآمد مهمترین دلیل تصادفات جاده چالوسه. اونقدر بد برخورد می کنند که ادم از هر چی پلیس بدش میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین