پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج اعلام کرد:200 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین زمستانی برای مقابله با بحران های احتمالی در اختیار مناطق 12گانه شهرداری کرج قرار گرفت.

شعارسال: علیرضا رحیمی، درحاشیه مانور زمستانی شهرداری کرج، با اشاره به اینکه امروز حدود 70 دستگاه ماشین آلات زمستانی و خدمات رسان سازمان های موتوری ،آتش نشانی و پلیس راهور در مانور زمستانی استانی البرز بکار گرفته شد، افزود: اکنون سازمان موتوری شهرداری کرج بیش از 400 دستگاه خودرو سبک و سنگین دارد.

وی ادامه داد: انواع خودروهای لودر، گریدر، نمک پاش، بابکت، تیغه برف روب و غیره درمانورزمستانی امروز مدیریت شهری کرج مورد ارزیابی قرارگرفتند.

رحیمی با بیان اینکه اجرای مانور زمستانی در کلانشهر کرج یک کار مشارکتی بین دستگاه های اجرایی است ، گفت: براساس دستور استاندار البرز و شهردار کرج با اجرای این مانور آمادگی بیشتری بین دستگاه های اجرایی به وجود خواهد آمد.

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج افزود: بارش های اخیر که در استان البرز رخ داد، نشان دادکه موضوع خدمات رسانی به مردم مرز جغرافیایی را نمی شناسد.

وی ادامه داد: در زمان بارندگی ها به دستور استاندارالبرز و شهردارکرج پس از اینکه بحران های داخل شهر و آبگرفتگی ها رفع شد تعدادی از ماشین های برف روبی و نمک پاشی خدمات رسانی به جاده کرج-چالوس برای آزاد سازی تعدادی از مسیرهای این جاده اعزام شد.

رحیمی خاطر نشان کرد: همچنین ماهدشت کرج که در زمان بارش های اخیر دچار آبگرفتگی شدید شده بود نیز از خدمات موتوری شهرداری کرج استفاده کرد.

این مسئول با بیان اینکه اکنون 12 تیم موتورپول سازمان خدمات موتوری در مناطق 12گانه شهرداری کرج در آماده باش به سر می برند، اظهار داشت: روزانه وضعیت آب و هوایی استان البرزرصد می شود تا بتوان در مواقع اضطراری با خدمات دهی مناسب مانع بروز مشکل برای شهروندان شد.

**بیش از 6هزار تن ماسه و نمک در مناطق 12گانه البرز توزیع شد

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری کرج گفت: بیش از6 هزار تن ماسه و نمک امسال در بین مناطق 12گانه شهرداری کرج توزیع شده است.

رحیمی افزود: با توجه به بارندگی حجم این مقدار نمک و ماسه 10 درصد کاهش یافته است که در صورت افزایش بارش ها و نیاز به ماسه و نمک بیشتر دراین مقدار افزایش می یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 12دی1395، کدخبر: 82369830: www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین