پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۳۵۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
شهردار کرج در چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج با بیان این که بعد از اعلام وصول نامه طرح سوال ظرف مدت شش روز جواب به صورت کتبی و مستند ارسال شده است، گفت: تلاش ما در مجموعه شهرداری کرج اجرای دقیق خط مشی شورای شهر است.

شعار سال: صبح امروز چهارشنبه شهردار کلانشهر کرج در چهل و ششمین جلسه شورای شهر این شهرستان حضور یافت و به سوالات مطرح شده اعضای شورا پاسخ داد.

دکتر اصغر نصیری با اشاره به اینکه بعد از دریافت نامه طرح سوال نه تن از اعضای محترم شورای شهر، ظرف شش روز به صورت کتبی و مستند پاسخ ها ارسال شده است، افزود: با این شرایط این که گفته می شود شهردار کرج پاسخگوی سوالات مطرح شده نبوده نوعی کم لطفی است.

وی با اشاره به اینکه به 98 درصد از تذکرات اعضای شورای شهر در مدت زمان بسیار کوتاه پاسخ داده شده، تاکید کرد: در شهرداری های کشور یک نمونه پیدا کنید که به نامه ها و تذکرات به سرعت و آن هم به صورت مستند پاسخ داده شود.

محصول حاشیه پردازی ها اتلاف انرژی و عدم رفع مشکلات شهر است

دکتر نصیری در بخش دیگر صحبت های خود به موضوع انتصابات در شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: شش ماه از آغاز به کار شورای پنجم سپری می شود و به جای آن که در این مدت برای حل مشکلات شهر و شهروندان تلاش کرده باشیم، بیشتر وقت و انرژی خود را بر روی موضوعات حاشیه ای گذاشته ایم.

شهردار کرج ضمن انتقاد از برگزاری جلسات متعدد و پرداختن بیش از حد به موضوعات حاشیه ای پیش آمده، خاطرنشان کرد: از همه عزیزان استدعا دارم به جای پرداختن به موضوعاتی که هیچ دردی را درمان نمی کند به حل و فصل مشکلات شهر و شهروندان بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه تلاش شهرداری کرج اجرای دقیق خط مشی های شورای اسلامی شهر است، تصریح کرد: ضعف ها را می پذیرم و اعتقاد دارم اگر کار خوبی هم در حوزه شهری انجام شده به دلیل همراهی اعضای شورای شهر بوده است.

شهردار کلانشهر کرج با تقدیر از تصمیمات خوبی که در کمیسیون های شورای اسلامی شهر گرفته می شود، گفت: کمیسیون ها به عنوان بازوان توانمند نقش پر رنگی در کاهش مشکلات شهری دارند.

دکتر نصیری ضمن ابراز خرسندی از دغدغه مندی اعضای دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج، گفت: دغدغه مندی، پیگری و نظارت اعضای شورا ستودنی است و ادامه این مسیر می تواند بسیاری از گره های شهر را باز کند.

وی یادآور شد: در راه اندازی خط دو مترو کرج که پس از سه سال وقفه مجددا راه اندازی شد مهندس خلیلی اردکانی حمایت های بسیار خوبی داشتند که از ایشان تشکر می کنم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 10 اسفند 96، کد مطلب: 758996: www.khabaronline.ir



اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
این مسیله خیلی خوبه که همه گروه ها مطالبه گر باشن
اگه مطالبه گر باشن باعث میشه که مردم راحت تر به خواسته هاشون برسه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین