پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۴۰۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر کرج از برنامه های شهرداری در استقبال از نوروز سال 97، گفت: اطلاعات کامل گردشگری کرج در 100 هزار نسخه تهیه و به مسافران نوروزی، ارائه می شود.

شعارسال: رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کلانشهر کرج از برنامه های شهرداری در استقبال از نوروز سال 97، گفت: اطلاعات کامل گردشگری کرج در 100 هزار نسخه تهیه و به مسافران نوروزی، ارائه می شود.

سیدعلی اکبر میروکیلی در ارتباط با برنامه‌های شهرداری مبنی بر استقبال از بهار، اظهار داشت: در ایام نوروز سال 97 با همکاری مشترک نیروی انتظامی، هلال احمر و میراث فرهنگی، غرفه های مجزا برای 4 تا 7 مبادی ورودی شهر کرج، راه اندازی خواهد کرد.

وی در ارتباط با امکاناتی که در اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد، تصریح کرد: حدود 100 هزار نسخه 8 صفحه‌ای که شامل نقشه و اطلاعات مناطق گردشگری و دیدنی کلانشهر کرج است، طی سه مرحله تهیه و در اختیار مسافران قرار می گیرد.

میروکیلی با اشاره به این اطلاعات، گفت: بخشی از آن در رابطه با سلامت، خودمراقبتی، الزامات سفر و موارد امنیتی است که لازم است مسافران طی سفر، رعایت کنند. همچنین نیازمندی‌های گردشگران در خصوص آدرس و شماره تماس مکانهایی چون میراث فرهنگی، هتل، مهمانسرا، تعمیرگاه، مراکز درمانی و داروخانه، جزو اطلاعات این مجموعه است.

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری کرج به کتابچه گویا، اشاره کرد و اظهار داشت: در این کتابچه، صدها شماره تماس با خروجی مجزا از گردشگری، بوم گردی، میراث فرهنگی و علمی، ذکر شده که اطلاعات به مسافران داده می شود و با این امکان گردشگران می توانند مشخصات کافی مکان انتخابی میراث فرهنگی خود را بدست آورند.

وی افزود: بروشورهای فرهنگی همچون تقویت دینی و ایجاد روحیه انتظار نیز در اختیار مسافران، قرار می گیرد. همچنین برای ترویج ورزش و سرگرمی، طناب و بازی فکری به کودکان اهدا می شود.

میروکیلی با تاکید بر اولویت فرهنگ سازی، رعایت نکات ایمنی و بهداشتی در طول سفر نوروزی، گفت: در این راستا تعدادی کپسول 4 کیلویی آتش نشانی به همراه کارت افتخاری آتش نشانی استان البرز در سرتاسر کشور از بین مسافران به صورت انتخابی، تحویل داده خواهد شد. همچنین کیسه های زباله برای جمع آوری زباله های سفر در اختیار مسافران قرار می گیرد.

وی با یادآوری اینکه شهرداری درصدد تهیه نرم افزار اطلاعات فرهنگی شهر کرج است، اذعان داشت: تلاش می کنیم ارزش های کلانشهر کرج را پررنگ کنیم که مسافران نوروزی، این شهر را به عنوان محل اتراق خود در نظر بگیرند و این اقدام باعث توسعه اقتصادی شهر کرج، می شود.

میروکیلی با اشاره به پهن کردن سفرهای هفت سین نوروزی در سطح شهر، ادامه داد: فرش های گل با نقش های متفاوت در مبادی ورودی شهر کرج، گسترده می شود که هم چشم نواز است و هم تداعی نوع غرفه را خواهد داشت.

وی در پایان خبر داد: شهرداری برای خانواده هایی که بهزیستی و کمیته امداد استان، معرفی کند، تورهای یک روزه رایگان خواهد داشت که در تمام ایام نوروز سال 97، برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1396، کدخبر: 599973، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
0
هر استانی در نوروز باید تموم زور خودش رو برای جذب گردشگر بزن دیگه! وگرنه از قافله جا میمونه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین