پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۹۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: باید توقعات مردمی در خصوص نمک‌پاشی و برف‌روبی کاهش پیدا کند، ۳۵ هزار تماس تلفنی برای موضوع برف‌روبی دریافت شد.

شعارسال: قائم‌مقام معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: باید توقعات مردمی در خصوص نمک‌پاشی و برف‌روبی کاهش پیدا کند، ۳۵ هزار تماس تلفنی برای موضوع برف‌روبی دریافت شد.

اصغر نصیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح دوشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تشریح عملکرد شهرداری کرج پیرو بارش شدید برف، اظهار کرد: متأسفانه آنگونه که باید خدمت‌رسانی صورت نگرفت، در بسیاری از نقاط شهری، کارگران شهرداری به‌صورت دستی اقدام به پاک‌سازی معابر کردند.

وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه معابر اصلی کلان‌شهر کرج در اولویت قرار داده‌شده است، افزود: ۱۹ میلیون مترمربع مسیر قابل برف‌روبی در کرج وجود دارد که نمی‌توان این مسیرها را هم‌زمان پاک‌سازی کرد.

* دریافت ۳۵ هزار تماس تلفنی با موضوع برف‌روبی

قائم‌مقام معاونت خدمات شهری بابیان اینکه طی بارش برف اخیر در کلان‌شهر کرج بیش از ۸ هزار تن ماسه و نمک مصرف شد، خاطرنشان کرد: بایستی توقعات مردمی در خصوص نمک‌پاشی و برف‌روبی کاهش پیدا کند، ۳۵ هزار تماس تلفنی برای موضوع برف‌روبی دریافت شد که بسیار زیاد است.

نصیری با تأکید بر اینکه تقویت ماشین‌آلات در دستور کار قرار دارد، افزود: سه دستگاه گریدر برای هر منطقه شهری، ۲۰ دستگاه بابکت، ۵۰ دستگاه کامیون و ۲۰ دستگاه لودر برای ۱۰ منطقه شهرداری کرج در نظر گرفته‌شده، از طرفی باید به این مهم نیز اشاره کرد که ۴۸ هزار لیتر سوخت برای خودروها تهیه‌شده است.

* دپوی ماسه و نمک در کرج با مشکلی مواجه نیست

وی بابیان اینکه دپوی ماسه و نمک انجام‌شده و مشکلی از این حیث وجود ندارد، در ادامه با اشاره به اینکه طی بارش برف اخیر، درخت تکانی با مشارکت بخش خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد انجام گرفت، گفت: خوشبختانه شناسایی آسیب دیدگان اجتماعی در این ایام نیز تا حد مطلوبی انجام‌گرفته است.

قائم‌مقام معاونت خدمات شهری با اعلام اینکه هزار و ۸۳۰ کارگر خدمات شهری و ۹۰۰ کارگر فضای سبز در راستای ارائه خدمات به شهروندان فعالیت دارند، گفت: درصدد هستیم بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم که در این راستا مشارکت مردمی را نیز خواستاریم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 23 بهمن 1396، کدخبر: 4225636، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
0
0
اخرم همیشه این مردمن که باید توقعاتشونو نسبت به مسئولین پایین بیارن! با چه رویی میتونید این حرفو بزنید
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین