پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۹
استاندار البرز گفت: البرز دارای ظرفیت های چشمگیر و متعددی است اما با توجه به کمبود زیرساخت های قابل قبول یک استان توجه ویژه مسؤولان کشوری را می طلبد.
شعارسال: عزیزالله شهبازی، استاندار البرز عصر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه راهبردی استان که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: سند توسعه ملی البرز که چراغ راه آینده است با بهره مندی از کارشناسان متخصص و صاحب نظر تهیه و تدوین شده و ریل گذاری دقیقی در مسیر رشد و توسعه استان صورت گرفته است.

استاندار البرز در ادامه به ظرفیت های بزرگ حوزه های مختلف استان اشاره کرد و افزود: از جمله این فرصت ها می توان به نیروی انسانی غنی و باسواد، ظرفیت های کم نظیر طبیعی در حوزه گردشگری و وجود بیش از 10 شهرک صنعتی دولتی و خصوصی و غیره اشاره کرد؛ البرز استانی مولد در کشور محسوب می شود.

مقام عالی دولت در استان البرز با تأکید بر اینکه البرز در حوزه های خدمات، تولید، فناوری های نوین، صنعت، کشاورزی و بسیاری موارد دیگر در کشور حرف برای گفتن دارد، اضافه کرد: دولت با اهتمام ویژه ای از سال 92 نسبت به تکمیل پروژه های نیمه تمام اقدام کرده و در این راستا اکنون بخشی از پروژه آزادراه تهران-شمال که سال های بسیاری به کندی پیش می رفت با اتخاذ تدابیری ویژه ظرف چند ماه آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

استاندار البرز در ادامه فرودگاه پیام را یکی دیگر از ظرفیت استان برشمرد و اظهار کرد: سال گذشته دولت اعتبار خوبی برای مسافربری شدن این فرودگاه اختصاص داد اما موانعی بر سر راه وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم.

وی با اشاره به رشد سریع مهاجرت در البرز افزود: این استان ظرفیت های بسیاری دارد اما با توجه به اینکه زیرساخت های قابل قبولی از ابتدای استان شدن نداشته، اکنون نیازمند توجه ویژه ای برای ارتقای امکانات برای پذیرایی از جمعیت مهاجرانی که در این استان پویا و برخوردار مستقر می شوند، است.

شهبازی با بیان اینکه البرز اکنون در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته که با توجه ویژه ملی این روند تسریع می شود، اذعان کرد: مجموعه ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب کرج نیز در دولت تدبیر و امید مورد توجه خاصی قرار گرفته و اکنون حدود 90 درصد پیشرفت دارد که اگر در حوزه تأمین منابع عنایتی ویژه صورت گیرد، بزودی تکمیل و به بهره برداری می رسد.

استاندار البرز ادامه داد: متوسط اعتبارات تملک دارایی در کشور 11.56 درصد بوده که با پیگیری های صورت گرفته این اعتبارات به نزدیک به 16 درصد رسید که بر این اساس البرز با جذب 202 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی و حدود 700 میلیارد تومان سرمایه گذاری داخلی جزو رتبه های برتر کشور است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار: 21 خرداد 1398 ، کدخبر: 13980321001154 ، www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۶
0
0
برای توسعه و پیشرفت یک استان باید تمام زیرساخت ها الزاما مناسب باشه بستر برای توسعه فراهم باشه تا کار اجرایی صورت بگیره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین