پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵
جهانگیر شاهمرادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه حوضچه های شیرابه حلقه دره برای آلودگی یک استان کافی است، عنوان کرد: حل مشکل آنجا یک مطالبه عمومی است و شهرداری باید در کارگروه مربوطه به جد در حل مشکل آنجا کار کند.

شعار سال:البرز معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه حوضچه های شیرابه حلقه دره برای آلودگی یک استان کافی است، عنوان کرد: حل مشکل آنجا یک مطالبه عمومی است و شهرداری باید در کارگروه مربوطه به جد در حل مشکل آنجا کار کند.

جهانگیر شاهمرادی در هفتاد و یکمین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان البرز که امروز پنجشنبه 16 آبان در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با تاکید بر ضرورت حضور به موقع مدیران در جلسات، در خصوص یکی از دستورات جلسه با موضوع لغو شعاع 120 کیلومتری فعالیت صنایع استان بود، اظهار کرد: این‌ مهم در کمیسیون زیربنایی دولت مورد موافقت قرار گرفته و پیگیری‌ها در حال انجام است.

 به نقل از استانداری البرز، وی با اشاره به اینکه در خصوص این موضوع مهم مباحث زیست محیطی مطرح و حل آن پیگیری شد، گفت: اکنون مسئله لغو شعاع ۱۲۰ کیلومتری برای فعالیت صنایع استان در دستور کار دولت است، افزود: در این رابطه چند مکاتبه با رئیس جمهوری و دکتر جهانگیری داشته ایم و در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نیز این مهم مورد بحث و پیگیری است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز در بخش دیگری با اشاره به اهمیت تکمیل پروژه های راه در استان البرز بیان کرد: باید برنامه ریزی زمان دقیق برای اتمام این پروژه ها داشته باشیم، باید زمان دقیق افتتاح یک لاین پروژه آزادراه همت طی یک گزارشی به ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه شده و در کنار آن‌ مشکلات موجود بر سر راه بهره برداری از لاین دوم این پروژه با زمان دقیق افتتاح آن ذکر شود.

وی در ادامه عنوان کرد: رفع مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره از دیگر موضوعات مهم است که با توجه به تاکید استاندار البرز باید به جد دنبال شود، کارهایی که آنجا انجام می شود مناسب نیست به گونه ای که حتی در آن محیط از ماشین پیاده می شویم بوی تعفن در آنجا آزار دهنده است.

شاهمرادی با بیان اینکه حوضچه های شیرابه حلقه دره برای آلودگی یک استان کافی است، عنوان کرد: حل مشکل آنجا یک مطالبه عمومی است و شهرداری باید در کارگروه مربوطه به جد در حل مشکل آنجا کار کند.

وی در بخش دیگری با اشاره به همکاری خوب بانک های دولتی استان در پرداخت تسهیلات رونق تولید توضیح داد: در این مورد ۵۷ درصد تسهیلات کشور برای تسهیل و رفع موانع تولید از سوی بانک های استان پرداخت شده و در این رابطه رتبه اول کشور را داریم، همچنین در تسهیلات تبصره 18 در کشور رتبه دوم را کسب کردیم، در این‌میان‌ بانک های خصوصی آنچنان که باید خود را درگیر مسائل بنگاه های اقتصادی نکرده اند و منابع و مصارف این بانک ها با هم همخوانی ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز در ادامه در خصوص پروژه نمایشگاه بین المللی استان البرز اظهار کرد: این پروژه به جز یک قطعه ۵ هزار متری معارضات دیگری ندارد و اصل موضوع اکنون این است که دیوارکشی پروژه شروع شود.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه طراحی نمایشگاه باید در اسرع وقت ارائه شود، گفت: جانمایی سالن نمایشگاهی نیز لازم است که صورت گیرد و پروژه از حالت غیر فعال بودن خارج شود.

شاهمرادی با این توضیح که مجوز پایانه صادراتی هم اخذ شده و لازم است فعال شود، بیان کرد: در ادامه زمین محل قرارگیری این پایانه تعیین تکلیف می شود.

وی گفت: دستگاه های اجرایی باید در نظر داشته باشند که طبق برنامه ریزی صورت گرفت ضرورت دارد پروژه های خود را دنبال کنند و پایان سال گزارشی کار بدهند.

معاون استاندار البرز افزود: در خصوص مدیرانی که در پیشبرد اهداف اقتصادی مقاومتی کوتاهی کرده باشند، گزارش لازم به وزارتخانه متبوع از عدم توانمندی آنها ارائه می شود.

وی با گلایه از روند طرح ها و برنامه های حوزه گردشگری البرز، ادامه داد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز باید با اتخاذ تدابیر ویژه به این حوزه توجه خاصی داشته باشد تا ظرفیت های بالقوه گردشگری البرز بالفعل و شکوفا شود.

وی افزود: در 15 روز آینده مجدد جلسه اقتصاد مقاومتی برای پیگیری روند امور این 20 پروژه برگزار می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:16آبان1398،کدخبر:98081609363،www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۰
0
0
رفع مشکلات مرکز دفن زباله حلقه دره از دیگر موضوعات مهم است که با توجه به تاکید استاندار البرز باید به جد دنبال شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین