پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۴
استاندار البرز ضمن اتمام حجت با اعضای شورای شهر از آنها خواست با پایان دادن به اختلافات شهر را از بن بست خارج کنند.

شعارسال: محمدعلی نجفی پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه هفته دولت بهانه‌ای است تا بر عملکرد خدمتگزاران مردم مروری شود، اظهار کرد: همه عملکردهای اعلام‌شده واقعی است، این عملکردها بدین معنی نیست که تخلف و ضعف نداریم و همه مشکلات مردم را حل کرده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه هفته دولت امسال ۳۴۶ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر دو هزار و ۱۹۵ میلیارد تومان در بخش‌های دولتی و خصوصی آماده بهره‌برداری است، گفت: پروژه‌ها در بخش‌های انرژی، حمل‌ونقل، صنعت و معدن، عمران شهری و روستایی، فن‌آوری اطلاعات قابل بهره‌برداری است.

استاندار البرز با اشاره به افزایش کمی پروژه‌های قابل‌ افتتاح سال جاری، گفت: این پروژه‌ها نسبت به هفته دولت سال گذشته هزار و ۵۲۹ میلیارد تومان و معادل ۲۳۰ درصد رشد داشته است.

نجفی اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها فرصت اشتغال برای سه هزار و ۴۵۴ نفر فراهم می‌شود که بخش خصوصی استقبال خوبی در این زمینه داشته است.

اولین هتل پنج ستاره در کرج بهره‌برداری می‌شود

وی بابیان اینکه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به بخش خصوصی است، گفت: حدود ۷۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه‌گذارهای خارجی و در پنج بخش انرژی خورشیدی، دارویی، نساجی و تولید انواع مصالح ساختمانی است و حدود هزار میلیارد هم توسط سرمایه‌گذارهای داخلی تأمین‌شده است.

استاندار البرز ادامه داد: ۳۹ پروژه در بخش صنعتی با اعتبار ۶۰۳ میلیارد تومان، مسکن مهرشهر جدید هشتگرد و ماهدشت با اعتبار ۲۵۱ میلیارد تومان، فن‌آوری اطلاعات با اعتبار ۲۰۱ میلیارد تومان و گردشگری بااعتبار ۱۴۳ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

نجفی با اشاره به اینکه در بخش گردشگری ضعیف بوده‌ایم، افزود: اولین هتل پنج ستاره در کرج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری به مسافربری شدن فرودگاه بین‌المللی پیام اشاره کرد و گفت: ۵۵ میلیارد تومان برای فرودگاه پیام هزینه شده است.

افتتاح پروژه همت تا پایان سال جاری

استاندار البرز به پروژه‌های راه‌سازی استان نیز اشاره کرد و گفت: اتوبان شهید همت با پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصدی و وجود معارض به امان خدا رها شود، با رایزنی‌های انجام‌شده در حال حاضر این پروژه ۸۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا دهه فجر یا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

نجفی به وضعیت آزادراه تهران - شمال اشاره کرد و گفت: ۵۰ درصد اعتبار این پروژه ملی از سوی دولت و ۵۰ درصد دیگر از طریق بنیاد مستضعفان تأمین می‌شود.

وی در بخش دیگری به وضعیت گازرسانی به بخش آسارا واقع در محور کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: برخی از وزارتخانه‌های مسئول هم حاضر به گازرسانی به بخش آسارا نبودند .ولی این مهم در دستور کار قرارگرفته است.

بی‌قانونی در انتخاب شهردار نشده است

استاندار البرز در ادامه با اشاره به اینکه آمار بیکاری استان بر اساس دفترچه بیکاری است، تأکید کرد: تحقق ۱۶۰ درصدی اشتغال ثبت‌شده استان البرز طی سال گذشته محقق شد.

نجفی در بخش دیگری با اشاره به وضعیت شورای شهر کرج در خصوص انتخاب شهردار، گفت: شورای شهر باید در این خصوص به جمع‌بندی برسد وگرنه اتفاق دیگری رخ می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه همه باید تابع قانون باشند، گفت: کرج دارای مشکلات بی‌شماری است همه باید پیگیر و مطالبه گر باشند.

استاندار البرز با تأکید بر اینکه در خصوص انتخاب شهردار تاکنون بی‌قانونی انجام‌نشده است، گفت: نام برخی از معاونان استانداری به‌عنوان کاندید شهرداری بیان‌شده است، بارها اعلام کرده‌ام اگر هرکدام از کاندیداها بتوانند شهر را از بن‌بست خارج کنند هیچ اشکالی ندارد که انتخاب شوند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 4 شهریور 1397 ، کد خبر: 4384908 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین