پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۱۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
نماینده فرماندار کرج در جلسه فوق‌العاده شورای شهر گفت: با غیبت گروه اقلیت برای چندمین بار، پرونده شورای شهر کرج به هیئت حل اختلاف می‌رود.

شعارسال: دومین جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرج که به دعوت فرمانداری و با حضور نمایندگان استاندار و فرماندار به‌منظور اخذ تصمیمات مهمی همچون تعیین هیئت‌رئیسه شورای شهر کرج و انتخاب شهردار صبح امروز برگزار شد به دلیل غیبت پنج نفر از اعضای شورای شهر به تعطیلی کشیده شد.

محمد نبیونی، منصور وحیدی، فرج اله ایلیات، سارا دشتگرد و فریده بزنی بیرانوند پنج عضو شورای شهر کرج هستند که در دو جلسه فوق‌العاده دو روز گذشته نیز غیبت کرده و در صحن علنی حاضر نشدند.

گفتنی است به اعضای شورای شهر کرج از سوی مقامات استان ازجمله نماینده ولی‌فقیه در البرز و همچنین استاندار و فرماندار کرج تذکراتی پیرامون تعیین تکلیف شهردار این کلان‌شهر و برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای شهر کرج داده‌شده است.

هومن قدوسی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کرج که به‌عنوان نماینده این فرمانداری در جلسه فوق‌العاده امروز حضور داشت، گفت: توسعه شهری و به نتیجه رسیدن امور شهر کرج بسیار مهم است اما عدم حضور پنج عضو شورت (گروه اقلیت) و تخلف آن‌ها و اخلال در انجام وظایف از سوی آن‌ها با مقامات استان گزارش می‌شود.

نماینده فرماندار در جلسه فوق‌العاده شورای شهر کرج اضافه کرد: برای ادامه کار این مهم به شورای حل اختلاف سپرده می‌شود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 6شهریور 97، کدمطلب: 4387285،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین