پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۲۲۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۲
استاندار البرز با بیان اینکه عده ای در شورای شهر کرج کارشکنی می‌کنند،گفت: نباید فرصت خدمت برای مردم سلب شود و مردم فرصت خدمت را به ما داده‌اند و نباید فکر کنیم که مردم همیشه این فرصت را به ما می‌دهند.

شعارسال: محمدعلی نجفی در مراسم افتتاح مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان البرز که صبح امروز در کرج برگزار شد، اظهار داشت: بهره‌برداری از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی استان البرز از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: اداره کل امور اقتصاد و دارایی تعاملات بسیار خوبی با دستگاه‌های اجرایی دارد و این موضوع سبب شفافیت و پیشرفت در امور می‌شود.

استاندار البرز با بیان اینکه مدیران و همکاران مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی باید کار را جدی بگیرند، بیان کرد: این آمار و ارقامی که مدیرکل امور اقتصاد و دارایی مطرح کرد نشان از اهتمام و جدیت در کار دارد و آمار ارائه شده در حوزه سرمایه گذاری خارجی در 5 ماهه ابتدای سال جاری خوشحال‌کننده و مثبت است.

نجفی با بیان اینکه در یک سال گذشته اقدامات لازم در حوزه حمایت از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی انجام شده است، عنوان کرد: فضای کسب و کار استان البرز از رتبه 28 به رتبه 8 در کشور رسیده و حفظ این رتبه و جایگاه کار سختی است.

وی با بیان اینکه فرودگاه پیام روز پنجشنبه اولین پرواز مسافربری خود را انجام می‌دهد، عنوان کرد: برخی از پروژه‌هایی که در یک سال گذشته کلنگ‌زنی شد امروز به بهره برداری می‌رسد و موضوع گازرسانی به بخش آسارا با جدیت و پشتکار در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تعدادی قلیل در شورای شهر کرج کارشکنی می‌کنند،گفت: نباید فرصت خدمت برای مردم سلب شود و مردم این فرصت خدمت را به ما داده‌اند و نباید فکر کنیم که مردم همیشه این فرصت را به ما می‌دهند.

نجفی با بیان اینکه مردم نگرانی‌هایی دارند که باید به آن توجه داشت،گفت: مردم نباید احساس ناامیدی کنند و عده‌ای دنبال این هستند که سرمایه‌های علمی و اقتصادی را منزوی کنند و با این حجم سرمایه‌گذاری خارجی در استان، البرز آینده درخشانی در پیش رو دارد.

وی با بیان اینکه درباره انرژی‌های نو اقدامات خوبی در حال انجام است،گفت: جذب سرمایه‌گذاری خارجی باید در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و سرمایه‌گذار خارجی نباید پشت درب اتاق‌های مدیران بنشیند و ما باید برای حل مشکلات این عزیزان گام برداریم و فرهنگ پذیرش سرمایه‌گذاری در استان باید توسعه یابد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 6 شهریور 1397 ، کدخبر: 1814229،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
ا.ف75
امون از این تعداد های قلیل که مدیریت کشور رو در هر شرایطی و با هر نوع تفکر ریاست جمهوری بدست می گیرن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
امان از این شورای شهرها. نمیدونم چرا به محض اینکه به این شورا راه پیدا میکنن همه ی وظایف خدمت رسانیشون رو از یاد میبرند..
م.ا75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین