پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۷۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶
مدیرکل سازمان محیط زیست استان البرز گفت: تعداد زیادی از معادن در استان مجوز و استعلام سازمان محیط زیست را دریافت نکرده اند.

شعار سال: فردین حکیمی در جلسه شورای معادن استان که ظهر پنجشنبه در سالن حوزه استاندار برگزار شد، استعلام از مراجع چهارگانه برای فعالیت معادن را ضروری دانست و اظهار کرد: علی رغم اینکه محیط زیست در بخش فعالیت معادن بیشترین تاثیر را می پذیرد اما متاسفانه کمترین هماهنگی و تعامل با این سازمان وجود دارد.

وی از فعالیت چشمگیر معادن شن و ماسه در شهرستان ساوجبلاغ خبر داد و افزود: تعداد زیادی از معادن در استان البرز مجوز و استعلام سازمان محیط زیست را دریافت نکرده اند.

حکیمی با اشاره به اینکه تردد کامیون های حمل و نقل شن و ماسه، انتشار گرد و غبار و در نهایت بر کاهش کیفیت هوا را به دنبال دارد، گفت: تامین نیاز جدی آب برای تداوم فعالیت معادن با تصفیه پساب واحدهای صنعتی امکان پذیر است.

مدیرکل سازمان محیط زیست استان البرز نظارت بر میزان و عمق برداشت از معادن را الزامی دانست و تصریح کرد: برداشت تا عمق ۴۰ متری در برخی معادن موجود در استان آسیب جدی را به محیط زیست وارد می کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 21دی 96، کدمطلب:4196867، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین