پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۰۲۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
در دومین جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استان البرز، مواردی که در ایجاد آلودگی هوای استان و شهر کرج، موثر شناخته شدند، مورد بررسی مدیران ذیربط قرار گرفت.

شعار سال: مهدی مهرور در دومین کارگروه کاهش آلودگی هوای استان البرز با تاکید بر ضرورت تسریعتقویت و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی کرج افزود: از شهرداری کرج انتظار می‌رود برای ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات لازم را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۶۲ درصدآلودگی هوای البرز حاصل از وسائل نقلیه است، ضرورت دارد ناوگان حمل و نقل عمومی استان و کرج در اسرع وقت نوسازی، تعمیر و تجهیز شود.

وی با استناد به گزارش ارائه شده از اداره کل محیط زیست استان درباره شاخص‌های کیفی هوای البرز ادامه داد: برای کاهش آلودگی هوای استان باید اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار گیرد.

مهرور گفت: لازم است مدیران دستگاه‌هابا اشراف کافی به مشکلاتاستان به ویژه درباره آلودگی هوا در جلسات حضور داشته وبا توجه به حساسیت استان، تصمیم جدیاتخاذ کنند.

وی به حوزه صنعت، معدن و تجارت استان اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این بخش باید مدیر ثابتی که قدرت تصمیم گیری داشته باشد در جلسه حاضر شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 14 آبان 96 ، کد مطلب: 555102: www.ilna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین