پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۵۵
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: تجهیز و نوسازی اتوبوس‌های فرسوده در کرمانشاه نیازمند ۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

شعار سالکاوه‌ مرد‌افکن با اشاره به جایگاه شبکه حمل و نقل عمومی در کرمانشاه اظهار داشت: در شرایط کنونی 340 اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه اقدام به جا‌به‌جایی شهروندان می‌کند.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه اکنون حدود 80 درصد از اتوبوس‌های شهری فعال هستند، گفت: از ابتدای سال تا کنون به طور میانگین، ماهانه 4 میلیون نفر توسط ناوگان اتوبوسرانی جابه‌جا شده‌اند.

مردافکن وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 75 دستگاه اتوبوس فرسوده در کرمانشاه وجود دارد، گفت: برای تجهیز این ناوگان فرسوده، اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال نیاز است.

وی با بیان اینکه مصوبات طرح کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس در کرمانشاه انجام شده است، عنوان کرد: قرارداد این طرح منعقد شده و طرح در حال اجراست.

معاون سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه با بیان اینکه این طرح در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور اجرا شده است، افزود: مسیر اتوبوسها، ساعات رفت و برگشت، مدت توقف اتوبوس‌ها و تعداد مسافران برای بهبود سرویس‌دهی از طریق اپراتور کل تحت نظارت قرار می‌گیرند.

مرد‌افکن اظهار کرد: سازمان‌ اتوبوسرانی وظایف بسیاری را برعهده دارد که ارائه خدمات حمل و نقل عمومی از جمله این فعالیت‌ها‌ست.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ انتشار: 11 دی 1395، کد مطلب: 1281827:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین