پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کاشان گفت: ۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال ۹۶ اختصاص داده شده است.

شعار سال: مجتبی ولی پناه ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: بسیاری از اتوبوس‌های موجود در ناوگان حمل و نقل شهری کاشان فرسوده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کاشان با بیان اینکه 80 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در سال 96 اختصاص داده شده است، افزود: تمام تلاش خود را در جهت توسعه شهر در بخش‌های مختلف به کار گرفته شود.

ولی پناه با بیان اینکه ناوگان فرسوده هزینه بالایی را به جهت تهمیر و نگهداری در پی داشته و نارضایتی شهروندان را نیز به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری کاشان با ارسال لایحه‌ای به شورای شهر خواستار افزایش بودجه 80 میلیاردی تا سقف 200 میلیارد ریال از طریق اخذ تسهیلات بانکی و خرید تعداد 40 دستگاه اتوبوس شهری شده است.

وی با بیان اینکه حمل و نقل یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در ارتقای کیفیت شهرنشینی به شمار می‌رود، تصریح کرد: سامانه حمل و نقل سالم موجب کاهش خطرات آلودگی هوا، افزایش رضایت شهروندی، کاهش تصادفات و ارتقای اقتصاد خانواده و اقتصاد شهری می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 8 تیر 96، کد مطلب: 1448888:www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین