پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۷۶۶
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۸
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی البرز گفت: امسال 428 میلیون لیتر بنزین یورو 4 در البرز توزیع و مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 357 درصد افزایش داشته است.

شعارسال: ابراهیم توسلی افزود: علت افزایش توزیع و مصرف 357 درصدی بنزین یورو 4 در استان جایگزینی این سوخت پاک با بنزین معمولی است.

وی اظهار داشت: عرضه بنزین یورو 4 برای کاهش آلودگی هوا و ایجاد امکان بهره‌برداری شهروندان از سوختی با استانداردهای بهتر بوده و از ابتدای سال‌جاری تا پایان آذرماه مصرف بنزین معمولی البرز 295 میلیون لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 94 ، 50 درصد کاهش داشته است.

این مسؤول کاهش توزیع و مصرف نفت‌کوره در البرز و به‌ویژه کرج را یکی دیگر از راه‌های کاهش آلودگی هوا عنوان و بیان داشت: در 9 ماهه اول سال‌جاری 15 میلیون لیتر نفت‌کوره توزیع شده که در مقایسه با سال قبل 87 درصد کاهش داشته و از مهم ترین دلایل کاهش، عدم استفاده نیروگاه منتظر قائم از نفت‌کوره و جایگزینی گاز طبیعی است.

توسلی گفت: هم اکنون بنزین یورو 4 از طریق تمامی جایگاه‌های مستقر در محدوده مرکزی شهرستان‌های کرج و فردیس توزیع می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار خبر 28 دی 1395، کدمطلب: 13951028000763 ،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین