پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۶۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
شهردار کرج با بیان اینکه شهرداری این کلانشهر مطابق با تکالیف قانونی خود بر روند ساخت و سازها در سطح شهر نظارت دارد، گفت: این مهم در راستای کاهش و جلوگیری از معضلاتی نظیر افزایش بی‌رویه ساختمانها و توسعه بی‌ضابطه شهر انجام می شود.
شعارسال: علی ترکاشوند گفت: شهرداری کرج با مشارکت کلیه حوزه های خود از جمله معاونت حمل و نقل و ترافیک به دنبال راهکارهایی در راستای کاهش آلودگی هوا با بهره گیری از پتانسیل های موجود و اشاعه فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

شهردار کرج اظهار داشت: همچنین این دستگاه خدمات رسان با جدیت پیگیر آن می باشد تا با مساعدت های دولت و تا جائیکه در حیطه مسئولیت های شهرداری این کلانشهر می باشد زیرساخت های لازم را برای راه اندازی هر چه سریعتر قطار شهری فراهم کند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه شهرداری کرج به تکالیف مشخص شده خود از سوی دولت در زمینه کاهش آلودگی هوا عمل می کند، خاطر نشان کرد: مقابله با آلودگی هوا و کاهش این معضل بزرگ اجتماعی وظیفه ای است که بر عهده تمامی بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف می باشد و در بخش کلان و ملی نیز نظارت بر تولید خودروها، از رده خارج کردن وسایل نقلیه فرسوده، ارتقای کیفیت بنزین و گازوئیل و... را می طلبد.

این مسئول ارشد شهری ادامه داد: یکی از اهداف عمده شهرداری کرج آن است که در کنار گسترش سیستم حمل و نقل عمومی، افزایش کیفیت این سیستم را نیز بعنوان یکی از راهکارهای موثر برای کاهش آلودگی هوا اجرایی کند چرا که گسترش کمی بدون لحاظ کردن موارد کیفی، تنها بر طرف کردن نیاز مقطعی شهر است که این امر می‌تواند آلودگی هوا را هم در پی داشته باشد.

وی بیان کرد: اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد، تجهیز این محدوده‌ها به سیستم‌های الکترونیکی و هوشمند و نظارت بر توسعه، کنترل، مدیریت معابر و پارکینگ‌ها نیز از دیگر اقدامات شهرداری کرج بوده تا به این وسیله سهم خود را در کاهش آلودگی هوا ادا کند.

شهردار کلانشهر کرج در پایان یادآور شد: بر این باوریم که باید از تمامی توان، تخصص و ظرفیت‌های موجود در کلیه سازمان‌ها، ارگان‌ها و بخش‌های مختلف کشوری و شهری اعم از دولتی و خصوصی برای رسیدن به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا استفاده کنیم و این مهم را در اولویت برنامه های سازمانی خود قرار دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری البرزما، تاریخ انتشار: 21 آذر 1395، کدخبر: 50977 ، www.khabar31.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۴
0
0
آقای شهردار عزیز، دوره شهر فروشی دیگه به اتمام رسیده و باید بفکر منابع پایدار جهت مدیریت شهری باشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین