پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۰۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲
عضو شورای شهر کرج گفت: متاسفانه مدیریت شهری کرج نتوانسته در اجرایی کردن شهر الکترونیک موفق عمل کند و کرج فاقد امکاناتی است که در سایر کلان‌شهرها وجود دارد.
شعارسال: مریم قهرمانی صارم در گفتگو با خبرنگار مهر و در پاسخ به این پرسش که چرا استفاده از تاکسی مترها در کلان‌شهر کرج عملیاتی نمی شود، گفت: از یک‌سال گذشته تا کنون بارها و بارها این مسئله مهم مطرح شده که باید کلان‌شهر کرج به سمت شهر الکترونیک حرکت کند اما متاسفانه هیچ تصمیمی مبنی بر استفاده از تاکسی مترها که هزینه چندانی هم ندارد، اتخاذ نشده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه پول خردهای باقی مانده از کرایه تاکسی ها بعضا مشکلات زیادی را برای مسافران و راننده ها ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: مسافری که از مبدا سوار و در مقصد پیاده می شود، کرایه ای یکسان با فردی که مسیری کوتاه تر را سوار شده، پرداخت می کند که در صورت اجرای تاکسی متر، چنین مشکلاتی در شهر حل می شود.

وی در ادامه بیان کرد: متاسفانه مدیریت شهری کرج نتوانسته در خصوص اجرای شدن شهر الکترونیک موفق عمل کند و در حال حاضر هیچ یک از تاکسی های کلان‌شهر کرج مجهز به تاکسی متر نیستند این در حالی است که در بسیاری از کلان‌شهرهای کشور این مهم عملیاتی شده است.

عضو شورای شهر کرج در خصوص پارکومترهای نصب شده در سطح شهر کرج که درآمد آن توسط نیروی انتظامی دریافت می شود، با تاکید بر اینکه ساماندهی پارکینگ های حاشیه ای وظیفه شهرداری است، اظهار کرد: درآمدی که از این محل کسب می شود به مردم تعلق دارد و باید صرف هزینه های شهری شود.

وی با بیان اینکه عدم مدیریت صحیح در این زمینه سبب شد نیروی انتظامی در این بخش ورود کند و هزینه ها را دریافت کند، افزود: علمک های بی صاحبی که اکنون در سطح شهر وجود دارد، توهین به شعور مردم است.

عضو شورای شهر کرج در پایان با اشاره به اینکه این اقدام نیروی انتظامی غیرقانونی است، تصریح کرد: اگر نیروی انتظامی در این حوزه ورود پیدا کرده است به دلیل عدم مدیریت، مدیریت شهری کرج است که نتوانسته داشته های خود را مدیریت کند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تابناک البرز، تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395، کدخبر: ۲۴۲۷۴۱، www.tabnakalborz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین