پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۴۲۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
شهردار کرج با اشاره به محدودیت منابع درآمدی و مالی گفت: به رغم این محدودیت ها با اتخاذ برنامه ریزی اصولی در مدیریت شهری ، پروژه های بزرگ و کوچک عمرانی با سرعت در این کلانشهر پیش می رود.

شعار سال: به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج ،علی ترکاشوند افزود: دوره چهارم مدیریت شهری کرج در حالی رو به پایان می رود و به فصل اختتامیه نزدیک می شود که در این دوره شاهد برقراری وحدت، همدلی و همزبانی در بین مسئولان ارشد شهری بوده و موفق به رقم زدن کارهای بزرگی شدیم که در گذشته سابقه نداشته است.
وی با بیان اینکه دغدغه های شورای اسلامی شهر و شهرداری کرج معطوف به تحقق مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و بنا داریم تا شهرمان را آبادتر از همیشه سازیم، گفت: در شرایطی که بسیاری از پروژه های عمرانی در سراسر کشور به دلیل رکود درآمدی و چالش های ناشی از تحریم های گذشته به حالت تعطیل و نیمه فعال درآمده است اما در کلانشهر کرج نه تنها خبری از توقف پروژه ها نیست، بلکه طرح ها زودتر از موعد مقرر بهره برداری شده و تقدیم شهروندان می شوند.
به گفته این مسئول ارشد شهری، کرج در مقطع زمانی کنونی در فصل طلایی پیشرفت و توسعه قرار گرفته است و در مناسبت های ملی و مذهبی شاهد گشایش پروژه های کلانی هستیم که هر یک از آنها با تخصیص میلیاردها ریال اعتبار به ثمر نشسته اند.
وی ادامه داد: جالب آنکه این طرح ها نه تنها با تاخیر به بهره برداری نمی رسند، بلکه پیمانکاران به دلیل تحویل طرح ها پیش از موعد مقرر از تشویق و هدایایی نیز برخوردار می شوند و همه این مصداق و مدعای روشنی بر این است که مرکز البرز به کارگاه بزرگ عمرانی و سازندگی تبدیل شده است.
وی اضافه کرد: این در حالی است که بسیاری از شهرداری های کشور تحت تاثیر رکود درآمدی ناشی از کسادی صنعت ساختمان حتی قادر به پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود نمی باشند.
شهردار کرج گفت:قرار گرفتن کلانشهر کرج در شرایط کنونی که محرومیت زدایی از مناطق محروم و کم برخوردار با شتاب بالایی دنبال می شود .
وی افزود:مدیران شهری کرج با حضور منظم در سطح محلات و انجام ملاقات های مردمی پای صحبت ها و درد دل شهروندان می نشینند و از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها برای رفع محرومیت ها بهره می گیرند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی البرزما، تاریخ انتشار 13 آذر 95 ، کد مطلب: 430169: www.alborzema.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین