پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۶۱۵۱
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
آبان ماه 1390 بود که کلنگ احداث ساختمان گروه پیشگامان در اردکان واقع در خیابان صدرآباد به زمین زده شد. گروه پیشگامان که حنای وعده هایش دیگر برای اردکانی ها رنگی ندارد (بر سر نرفتن تیم والیبال به لیگ برتر)، وعده داد که هیجده ماهه این پروژه را به اتمام برساند.

شعار سال: آبان ماه 1390 بود که کلنگ احداث ساختمان گروه پیشگامان در اردکان واقع در خیابان صدرآباد به زمین زده شد. گروه پیشگامان که حنای وعده هایش دیگر برای اردکانی ها رنگی ندارد (بر سر نرفتن تیم والیبال به لیگ برتر)، وعده داد که هیجده ماهه این پروژه را به اتمام برساند. با توجه به وضعیت مالی گروه تعاونی پیشگامان، چنین تاریخی چندان دور از ذهن نبود و قابل قبول می نمود. شاید این تاریخ هیجده ماهه فقط در زمان گرفتن مجوز از شهرداری و سازمان های ذی ربط مدام بیان شده بود. شهرداری و شورای شهری که عملکردشان این روزها زیر سوال است پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا را مجبور به چندین سوال در این ارتباط کرده است که در ادامه آورده شده است:

1. آن روزها تمامی مسئولین شهر برای کلنگ زنی این ساختمان رفته بودند، این ساختمان متعلق به یک گروه تعاونی و در حقیقت خصوصی است، آیا همه این مسئولین برای تمامی ساختمان های بخش خصوصی که به دنبال شهر الکترونیک باشند، دسته جمعی می روند؟! یا مساله دگر در کار است؟
2.
چرا شهرداری نسبت به تحویل پروژه در موعد مقرر و پاسخ خواهی اقدام نمی کند؟ لطفا شفاف پاسخ دهید که شائبه هایی در این خصوص ایجاد نشود.
3.
این ساختمان که فکر می کنم در حال حاضر بلندترین ساختمان شهر است چرا دارای پارکینگ نیست؟ پس نقش شهرداری در احقاق حقوق مردم چیست؟ نقش شهرداری فقط پول مجوز گرفتن از چنین ساختمان هایی است؟؟؟؟!!! به نظر متخصصان شهرداری! یک ساختمان 6 طبقه با این زیربنا نیاز به چند عدد جای پارک دارد؟؟؟ لطفا پاسخ گو باشید و طفره نروید.نکند انتظار دارید که استفاده کنندگان از این ساختمان ماشین هایشان را در خیابان پر ترافیک صدرآباد پارک کنند؟؟؟؟!!!! شایدم به خاطر عدم پارکینگ شما جریمه می کنید و این گونه خوشترتان است؟ دوستان شهرداری بدانند یکی از وظایف اصلی ایشان حل مشکل ترافیکی شهر است نه ایجاد آن!
4.
پاراگراف زیر را بخوانید.
ساختمان این مرکز در زمینی به مساحت 440متر مربع در زیربنای کل 2هزار و 400 مترمربع در قالب شش طبقه شامل بانک الکترونیک، تالار بورس، سالن کنفرانس، باند هلی‌کوپتر و ... با هزینه‌ای بالغ بر 3میلیارد تومان تا 12ماه آینده ساخته می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد.
بررسی تمام موارد وعده داده شده نشان می دهد این گروه هرگز به وعده های خود عمل نکرده است. حال این روزها شنیده می شود که پیشگامان زمین وسیعی در محدوده چادرملو برای ساخت هتل پنج ستاره در اختیار گیرد:
دوستان شهرداری و شورای شهر:
1.
واقعا در اردکان هتل پنج ستاره جواب می دهد که بخش خصوصی بخواهد بیاید اردکان این کار را انجام دهد؟ یا این هم مثل شهر الکترونیک بهانه ای است تا دوستان شورای شهر را متقاعد کنند؟؟؟
2.
شهروندان بیش از هر چیز در حوزه ترافیک شهری نیازمند مکانی برای پارکینگ هستند لطفا این الزام را رعایت کنید و جریمه نکنید. ما نمی خواهیم پول شهرداری در فلان بانک سپرده گذاری شود و برخی از روی آن وام بگیرند.
3.
جناب شهردار! لطفا اقتداری که کارکنان زیر مجموعه شما بر جوانان واقعا نادار این شهر بر سر ساخت خانه اعمال می کنند بر این متمکین شهر نیز اعمال کنید نه این که در اولین بازدید فرماندار از شهرداری ، جناب نماینده پیشگامان، در شهرداری ، فرماندار را همراهی نماید.
4.
عملکرد و وعده های پیشگامان به اتفاق تربیت بدنی اردکان بر سر بردن تیم والیبال به لیگ برتر آن چنان زیر سوال است که دیگر مردم این شهر به این گفته ها اعتنایی نخواهند کرد. لطفا دوستان مسئول عملکردها را در عمل بسنجند نه در وعده های سرخرمن!

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی یزد رسا، تاریخ 12 شهریور 93، کد مطلب: 7985406: www.bafghkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین