پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
فرمانده انتظامی لرستان گفت: مدیریت و کنترل جمعیت و برنامه‌ریزی برای برگزاری مناسب مراسم پیاده‌روی اربعین در دستور کار است.

شعارسال: سردار حاجی محمد مهدیان نسب در جلسه شورای فرماندهان، یکی از مهم ترین علل شکست در برابر دشمنان را غفلت برشمرد و افزود: با تقویت ایمان و بنیه دفاعی خود می توان بر نقشه های شوم دشمن غالب شد.

وی با اشاره به اینکه نباید از شهدا و ارزش های انقلاب غافل باشیم، تصریح کرد: شهدا، انسان های ایثارگر و مخلص بودند که از جان خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند.

فرمانده انتظامی لرستان افزود: افتخار امروزه پلیس در این است که باب شهادت همچنان بر روی مجاهدان فی سبیل الله باز است و همه روزه در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی جانفشانی می کنند.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر را باید در سازمان توسعه دهیم، گفت: اگر امر به معروف و نهی از منکر را از خودمان شروع کنیم در اجرای این طرح موفق خواهیم بود زیرا این دو فریضه واجب از احکام عملی مسلمانان است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی امسال، یادآور شد: مدیریت و کنترل جمعیت و برنامه ریزی برای برگزاری مناسب مراسم پیاده روی اربعین در دستور کار است.

وی خدمت رسانی به مردم، آموزش چهره به چهره، مبارزه با قاچاق کالا و کنترل فضای مجازی و مبارزه جدی با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر، برخورد با موتورسیکلت سواران و خودروهای متخلف و اقدامات بازدارنده و هشداری برای کاهش تصادفات جاده ای را از اولویت کاری پلیس برشمرد و گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و مبارزه بی امان با قاچاق کالا در راس امور است، زیرا جلوگیری از قاچاق کالا باعث اشتغال زایی می شود.

سردار مهدیان نسب با مهم بر شمردن قرارگاه تربیت و آموزش؛ تفکر خلاق و ابتکاری را باعث ارتقا مجموعه دانست و گفت: باید به آموزش هایی که نیاز بومی- منطقه ای است بیشتر توجه شود چرا که بر این باوریم که دانش میدانی و تجربی بهترین دانش است.

فرمانده انتظامی استان لرستان بر اجرای طرح تقویت معیشت کارکنان در هفته ناجا، طرح تحول کوپ، مراسم های هفته دفاع مقدس، محرم و صفر تاکید کرد و افزود : دستیابی به اهداف نیاز به عزمی جدی و جهادی دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 15شهریور1396، کدخبر: 4080201: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین