پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
انجمن اربعین حسینی(ع) اروپا برای پنجمین سال اقدام به ثبت‌نام برای حضور عاشقان و محبان در راهپیمایی عظیم پیاده‌روی اربعین کرده است.

شعار سال: انجمن اربعین حسینی اروپا از تمام افراد در سراسر اروپا اعم از شیعه و سنی دعوت کرده است تا در قالب کاروانی همراه با عاشقان حریم حسینی(ع) در چهار گروه به‌ سمت حرم امام حسین(ع) حرکت کنند.

طبق گفته‌های مسئولان انجمن اربعین حسینی اروپا، بسیاری از زائران امام حسین(ع) که از سراسر اروپا در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند، پس از بازگشت، حال و هوای دیگری در آنان ایجاد می‌شود و انگار به حیات مجددی رسیدند. تحولی که در ابعاد رفتاری آنان ایجاد می‌شود، اینکه پس از بازگشت از سرزمین کربلا، این حس در آنان ایجاد می‌شود که باید برای دین اسلام کاری کنند و مفید باشند، اینکه فضای نورانی کربلا را مقدمه‌ای برای ظهور امام زمان(عج) می‌دانند، اینکه از مدت‌ها قبل، برای شرکت در راهپیمایی اربعین بعدی برنامه‌ریزی می‌کنند، اینکه این حس نیاز در آنان ایجاد می‌شود تا پیام مولایشان امام حسین(ع) را به تمام انسان‌ها در عالم برسانند، همه برگرفته از نور امام حسین(ع) است. این خاصیت نور حسینی است که همه را از زمین جدا کرده و به آسمان می‌رساند و به‌ راستی این مسیر، مسیری است که در آن راه یک‌ساله را یک‌ شبِنه، به یک نگاه امام(ع) می‌تواند پیمود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشرق ، تاریخ انتشار 15 تیر 96، کدمطلب:746076، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین