پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه در حال حاضر تردد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران به‌خوبی و راحتی در جریان است، گفت: خوشبختانه هیچ مشکل خاصی در این زمینه دیده نمی‌شود.
شعار سال: حجت‌الاسلام و المسلیمن «محسن قمی» دقایقی پیش در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: اگرچه صداوسیما تلاش کرده گوشه‌ای از این مراسم بزرگ را به تصویر بکشد اما در حقیقت این حجم تصاویر تنها گوشه‌ای از حضور پرشور زائران اربعین است و بسیاری از این شور و زیبایی در قاب تصویر نمی‌گنجد.

وی با بیان اینکه مردم فوج فوج وارد پایانه مرزی مهران می‌شوند، افزود: مردم با این حضور خود برای امام حسین (ع) که مظلوم‌ترین شهید تاریخ است با شکوه‌ترین مراسم را در تاریخ به نمایش گذاشته‌اند.

معاون ارتباطات بین‌الملل مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه در میان این جمعیت از همه ملیت‌ها و مذاهب دیده می‌شود، تصریح کرد: در میان زائران اربعین حسینی، تنوع دینی و مذهبی دیده می‌شود و حضور مسیحیان و اهل سنت نیز نمایان است.

قمی با تأکید بر اینکه مردمی از بیش از 70 کشور جهان زائران اربعین حضور دارند، عنوان کرد: امام حسین(ع) به بشریت اختصاص دارد و این شکوه مردم در راهپیمایی اربعین مثال‌زدنی است و ظرفیت تمدنی که اربعین دارد در شرایط کنونی می‌تواند صفحه‌ای جدید را ایجاد کند.

وی با تأکید بر اینکه باید از مسئولین استان ایلام که حداکثر امکانات را در مرز مهران فراهم کرده‌اند تشکر کرد، گفت: در حال حاضر تردد زائران اربعین از پایانه مرزی مهران به‌خوبی و راحتی در جریان است و خوشبختانه هیچ مشکلی دیده نمی‌شود.

معاون ارتباطات بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد زائران از این مرز باز خواهند گشت، اظهار کرد: امکانات استان ایلام به بهترین وجه در خدمت زائران است.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 26 آبان 1395، کد مطلب: 95082618532، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین