پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۶۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
معاون اول رئیس جمهور راهپیمایی اربعین حسینی را نماد صلح و آزادگی دانست و گفت: با شناسایی نقاط ضعف این مراسم باید به یک حرکت ماندگار تبدیل شود.

شعار سال: اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در جمع نمازگزاران موکب حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در مسیر نجف به کربلا، با قدردانی از دولت عراق افزود: دولت عراق درگیر نبرد با داعش در موصل است بنابراین مدیریت چنین مراسمی بسیار سخت است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دولت عراق در موصل در حال نبرد است تا آخرین پایگاه داعش و تکفیری ها را از بین ببرد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به تماس تلفنی خود با نخست وزیر عراق تصریح کرد: یک و نیم میلیون نفر ساکن موصل هستند که در یک سنگر تلاش می کنند تروریست ها را خارج کنند.

جهانگیری ادامه داد: دولت عراق همزمان با این نبرد بزرگ، پذیرای میلیون ها زائر حسینی است، تامین امنیت این مراسم کار بزرگی است.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده که در کنار دولت و ملت عراق است.

معاون اول رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت اربعین حسینی گفت: خون سالار شهیدان از صدر اسلام تا امروز می جوشد و راه رستگاری پیش پای همگان می گذارد.

جهانگیری افزود: چه صدر اسلام که نیاز به یک حرکت برای احیای اسلام بود و چه امروز که ١٤ قرن گذشته است، راه رستگاری پیش پای جهانیان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: اربعین تبدیل به یک پدیده استثنایی شده است که میلیون ها انسان عاشق با شعار عدالتخواهی و صلح طلبی مسیر بارگاه امام حسین (ع) را طی می کنند.

معاون اول رییس جمهور خاطرنشان کرد: این موضوع در دنیای فعلی تبدیل به یک اتفاق استثنایی شده است که میلیون ها انسان با فرهنگ های مختلف را در یک مسیر قرار می دهد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری کار ایران(ایلنا)، تاریخ انتشار 30 آبان 95 ، کد مطلب: 430604: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین