پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۸۷
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
امامان جمعه سراسر کشور درخطبه های این هفته به حضور پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی و همایش بزرگ اربعین اشاره و تاکید کردند: دشمنان از این ظرفیت عظیم اربعین به شدت در هراس هستند.

شعار سال: نمایندگان ولی فقیه در استانها و امامان جمعه اربعین را بزرگترین گردهمایی مسلمانان عالم و جهان عنوان و اظهارداشتند: همایش راهپیمایی اربعین سال جاری ظاهرا به نحو دیگری رقم خواهد خورد و یک میلیون و 400 هزار نفر از ایران برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حضور یافته اند.

آنان تصریح کردند: اربعین حسینی جهل و ضلالت را از میان برده و برای مسلمانان قدرت و ظرفیت های بسیاری ایجاد کرده و زمینه ساز ظهور حضرت ولیعصر(عج) است، از این رو رسانه های معاند حضور میلیونی مردم در پیاده روی بزرگ اربعین را به شدت سانسور می کنند.

امامان جمعه همچنین با اشاره به فرمایش های رهبر فرزانه انقلاب در رابطه با انتخابات آمریکا مبنی بر این که جمهوری اسلامی ایران هیچ قضاوتی در این باره ندارد، تصریح کردند: تمدید تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران با اجماع نمایندگان هر دو حزب آمریکا، درستی موضع گیری رهبر انقلاب و ملت ایران را به خوبی نشان داده و دشمنی آمریکایی ها با ملت ایران را به اثبات رسانده است.

آنان در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکردند: رهبرمعظم انقلاب دردیدار مردم اصفهان مهمترین نیاز برای نخبگان و مسئولان کشور را بصیرت سیاسی عنوان کردند و فرمودند که بسیاری از مردم از بصیرت سیاسی برخوردارند.

آنان همچنین با اشاره به پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره) و 29 آبان آغاز هفته بسیج گفتند: بسیج بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است و آن چیزی که بسیج را در بین مردم و جامعه مقدس و خوشنام کرده اخلاص، فداکاری در تمامی صحنه ها و ولایت مداری آن است.

امامان جمعه در ادامه با اشاره به کشتار عزاداران مظلوم امام حسین(ع) در نیجریه توسط ارتش مزدور این کشور، خاطرنشان کردند: آل سعود خبیث و دست نشانده های مزدور آنها در منطقه و هر حاکم ظالمی در طول تاریخ که به دنبال خاموش کردن نور اباعبدالله الحسین(ع) بوده، هیچگاه نتوانسته اند این کار را انجام دهند و در اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

آنان همچنین به وقایع روزهای پایانی ماه صفر که رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام هشتم امام رضا (ع) است اشاره کردند.

*کرمان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از عشق به امام حسین (ع) در دل مسلمانان به عنوان نعمتی بزرگ یاد کرد و گفت: باید قدر این نعمات را بدانیم.

آیت الله سید یحیی جعفری در خطبه های نمازجمعه کرمان در مصلی امام علی (ع) به حضور پرشور مسلمانان جهان در راهپیمایی و همایش بزرگ اربعین اشاره کرد و افزود: اربعین بزرگترین گردهمایی مسلمانان عالم و جهان است.

وی بیان کرد: همایش راهپیمایی اربعین سال جاری ظاهرا به نحو دیگری رقم خواهد خورد و یک میلیون و 400 هزار نفر از ایران برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حضور یافته اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین گفت: شنبه 29 آبان آغاز هفته بسیج است و اهمیت بسیج برای همه ما روشن است.

وی به فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد بسیج اشاره کرد و افزود: امام فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وقایع روزهای پایانی ماه صفر اشاره کرد و گفت: رحلت جانگداز رسول مکرم اسلام (ص)، شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام هشتم امام رضا (ع) از جمله این وقایع است.

* کرج

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با تشکر و قدردانی از حضور پرشور مردم در استقبال ازسفر رییس جمهوری اسلامی ایران به البرزگفت: طرح های مفید و موثری دراین سفر به تصویب رسید.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: از مسئولان و مردم که در آیین استقبال از رییس جمهوری حضور پرشورداشتند، تشکر دارم.

وی بیان داشت: طرح هایی که برای استان البرز مفید است در این سفر تصویب شد و امیدواریم همه آنها اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم اصفهان گفت: دشمن غافل نبوده و نقشه دائمی می کشد تا بین مردم و اصول و ارزش های آنها فاصله بیندازد چراکه دشمن در تلاش است فرهنگ ایثار و شهادت را از مردم بگیرد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: در روایات زیارت امام حسین (ع) با پای پیاده توصیه شده و دارای ثواب فراوانی است و زیارت نامه اربعین نیز نکات دقیقی در دل دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

* شهرکرد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: استکبارستیزی از ویژگی های اصلی اربعین حسینی است و هر کدام از گام های پیاده در این مسیر تیری بر قلب مستکبران جهان ست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد احمدی در خطبه های نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر، ایستادگی در مقابل ظلم و ظالم را از ویژگی های اربعین حسینی دانست و تاکید کرد: پیاده روی اربعین حسینی باعث خشم دشمنان و مستکبران عالم است.

وی افزود: مومنان هیچگاه به آمریکا دل نمی بندند و ابرقدرت ها چیزی جز شر و جنایتکاری برای مسلمانان ندارند.

* قم

امام جمعه موقت قم گفت: امروز 25 میلیون لشکر پیاده نظام امام زمان(عج) از سراسر جهان به مناسبت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در کشور دوست و همسایه، عراق جمع شده اند و دشمنان از این ظرفیت عظیم اربعین به شدت در هراس هستند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم در ادامه با اشاره به کشتار عزاداران مظلوم امام حسین(ع) در نیجریه توسط ارتش مزدور این کشور، خاطرنشان کرد: آل سعود خبیث و دست نشانده های مزدور آنها در منطقه و هر حاکم ظالمی در طول تاریخ که به دنبال خاموش کردن نور اباعبدالله الحسین(ع) بوده، هیچگاه نتوانسته اند این کار را انجام دهند و در اهداف شوم خود ناکام مانده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی که روز چهارشنبه هفته جاری برگزار شد، خاطرنشان کرد: ایشان در این دیدار مهمترین نیاز برای نخبگان و مسئولان کشور را بصیرت سیاسی عنوان کردند و فرمودند که بسیاری از مردم از بصیرت سیاسی برخوردارند.

* ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: اربعین، نماد عشق، دلدادگی و ایمان به پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت است که امسال بزرگداشت آن با شکوه بیشتری برای جهانیان به نمایش گذاشته می شود.

آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری با بیان اینکه تاریخ بشریت اجتماع بیش از 20 میلیونی را به یاد ندارد ، افزود : دلدادگان به امام حسین (ع) بدون وحشت از داعش و سایر دشمنان ، عاشقانه در این اجتماع انبوه شرکت کرده اند.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با اشاره به اینکه واقعه سترگ کربلا و قیام خونین سیدالشهدا نه تنها مسلمین بلکه پیروان سایر ادیان را به شگفتی واداشته است ، گفت : بیش از 60 کشور متشکل از مسلمان و غیر مسلمان در این همایش معنوی حضور دارند.

* زاهدان

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: انتخاب ترامپ که هیچ گونه تجربه سیاسی در کارنامه خود ندارد به عنوان رئیس جمهوری بهترین ملاک برای شکست آمریکاست.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه زاهدان اظهار داشت: نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دور از انتظار مردم بود و ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا وارد کاخ سفید شد.

امام جمعه زاهدان گفت: بر اساس نظر بسیاری از کارشناسان ترامپ تا کنون هیچ تجربه سیاسی را در کارنامه خود نداشته و فاقد صلاحیت مدیریت یک منطقه سیاسی است.

امام جمعه زاهدان با گرامیداشت هفته بسیج ابراز امیدواری کرد، ملت ایران با داشتن تفکر بسیجی به بالندگی و رشد خود در عرصه های مختلف ادامه دهند.

* سمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، بسیج را بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت : آن چیزی که بسیج را در بین مردم و جامعه مقدس و خوشنام کرده اخلاص، فداکاری در تمامی صحنه ها و ولایت مداری آن است.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب و فرمایش مهم معظم له در این دیدار، خاطرنشان کرد: همانگونه که امام خامنه ای هم فرمودند نتایج انتخابات آمریکا برای ما مهم نیست و چیز تازه ای هم نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به فرارسیدن ایام اربعین حسینی و اجتماع 20 میلیونی مردم ایران و مسلمانان دیگر کشورها روز اربعین در کشور عراق ، گفت: این که در یک روز حدود 20 میلیون زائر شیعه و سنی از کشورهای مختلف در کنار هم جمع و عزاداری کنند یک سرمایه بزرگ است و ضامن بقای اسلام و جمهوری اسلامی خواهد بود.

* یزد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: افراد و گروهها در برهه کنونی باید با کنارگذاشتن اختلاف های ساده و بازی های رسانه ای، برای رفع مشکلات و از جمله قاچاق و بیکاری، به دولت راهکار ارائه دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبیین تلاشهای آمریکا برای برقراری تحریم های جدید علیه ایران افزود: حتی اگر دشمنان هر روز ما را تحریم کنند باید روحیه انقلابی خود را حفظ کنیم و به خداوند متعال توکل داشته باشیم.

*سنندج

امام جمعه سنندج گفت: بیکاری جوانان از بزرگترین معضلات جامعه کنونی است و باید با همکاری مردم و مسئولان این معضل رفع شود.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در خطبه های این هفته نماز جمعه سنندج ضمن تبریک هفته جهانی کارآفرینی افزود: بیکاری می تواند تاثیر بسیار بدی بر جامعه داشته باشد و موجبات فساد و انحراف جوانان را فراهم کند.

وی اظهار کرد: مسئولان ذی ربط باید برای جلوگیری از افزایش آمار بیکاری و به تبع آن جلوگیری از انحراف جوانان، راهکارهای عملی به کار گیرند و نسبت به این امر حساسیت بیشتری نشان دهند.

وی بیان کرد: بی شک اشتغال جوانان، تاثیر بسیار زیادی بر امنیت اجتماعی دارد و جوان ایرانی در صورت فراهم شدن کار، اقدام به تشکیل خانواده می کند و در نتیجه از فساد و کج رویهای اجتماعی کاسته خواهد شد.

*رشت

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، راهپیمایی عظیم عاشقان سرور و سالار شهیدان را که به مناسبت این روز برگزار می شود، اجتماع باشکوه عزاداران امام حسین (ع) عنوان کرد.

آیت الله زین العابدین قربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت بیان داشت: راهپیمایی روز اربعین، بسیار باشکوه خواهد بود و پیش‌بینی شده که بیش از 20 میلیون نفر در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

وی با یادآوری حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل عظیم الشأن افزود: این حضورهای باشکوه مردم، بیانگر عشق به ولایت و مبارزه با طاغوت است.

* همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: عمل نکردن طرف های آمریکایی به برجام ضرورت متکی شدن به توان داخلی را به تمامی سلایق ثابت کرد.

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان اظهارکرد: هم اینک با تایید 200 نماینده سنا، آمریکا دیگر هواپیما به ایران تحویل نمی دهد.

وی اضافه کرد: اقدام آمریکا در بی توجهی به مفاد برجام به تمامی سلایق کشور نشان داد که باید به خود متکی باشیم چون با چشم امید بستن به دیگران کاری از پیش نمی رود.

وی گفت: اظهار نظر رهبری فرزانه انقلاب در خصوص نتیجه انتخابات آمریکا آب پاکی را بر روی دستان بسیاری ریخت چون ایشان فرمودند ' نه برای رای آوردن فردی جشن می گیریم و نه برای رای نیاوردن کسی عزا می گیریم'.

* اراک

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جانمایه راهبردهای اقتصاد مقاومتی به عنوان سیاست کلان و فرادستی در ترمیم اقتصاد ایران، در اتکا به ظرفیت های داخلی است.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نمازجمعه اراک در مصلی بیت المقدس این شهر افزود: مقام معظم رهبری با ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور مستمر اعلام کرده اند که مسیر توسعه کشور از باروری ظرفیت های داخلی و تکیه بر ظرفیت های خودی نشات می گیرد.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه سخنانش بسیج را مظهر اخلاص، خدمت بی منت و ولایتمداری دانست و عنوان کرد: این نهاد مردمی و انقلابی از بدو تاسیس نقش موثری را در پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، سازندگی و پیشرفت کشور داشته است.

وی، زیارت اربعین امام حسین (ع) را از مهمترین اعمال مستحبی دانست و گفت: شور و اشتیاق مردم نقاط مختلف جهان به ویژه شیعیان ایران اسلامی در این آیین ستودنی است.

* بوشهر

امام جمعه موقت بوشهر گفت: همایش اربعین با آن عظمت و شکوه خود جهان را متحیر کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: حرکت اربعین نمایش و اظهار ولایت در جهان ظلمت و نور ولایت است.

وی تصریح کرد: همایش اربعین نورانیت امام حسین (ع)، ولایت علوی و ائمه معصوم (ع) را به جهان ارائه می کند.

دشتی تصریح کرد: ماه محرم و صفر علاوه بر عزاداری یک نوع تبلیغ و حرکت نورانی ائمه معصوم به جهانیان است.

وی با اشاره به دهه آخر صفر اظهار کرد: دهه آخر صفر باید مورد توجه باشد و این روزها باید در شان و تراز پیامبر (ص) برگزار شود.

امام جمعه موقت بوشهر با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج به گفته رهبر معظم انقلاب 'یک تفکر است' که باید این تفکر را در جامعه پرورش و نهادینه کرد.

*اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا در تهران مصداق احیای لانه جاسوسی آمریکا و نقض استقلال سیاسی و حاکمیت ملی است.

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه اردبیل افزود: آنها برای عادی سازی روابط راه اندازی دفتر اتحادیه اروپا را در سر دارند تا دوباره لانه جاسوسی آمریکا را در ایران پایه گذاری کنند.

آیت الله عاملی در بخش دیگری از سخنان خود بسیج را شاهکار حضرت امام و جاذبه قدرت روحی آن امام بزرگوار برای استفاده از توان مردمی در حل مشکلات کشور و انقلاب دانست.

* خرم آباد

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت:کنگره اربعین قدرت نمایی امت اسلامی در برابر جبهه استکبار و ظلم و ستم است.

آیت الله سیداحمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد افزود : فلسفه اربعین ،رهایی از جهل و غفلت است.

وی با بیان این که اربعین روز ملاقات و دیدار قافله مقاومت امام سجاد (ع) و حضرت زینب کبری (س) با قافله شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) است بیان کرد: امام حسین (ع) در راه رهایی بندگان خدا از غفلت و جهالت شهید شدند.

به گفته وی در راهپیمایی اربعین بزرگترین گردهمایی و کنگره بصیرت و عاشورایی شکل می گیرد.

* یاسوج

امام جمعه یاسوج گفت: تعامل، رابطه و سازش با آمریکا به هیچ وجه برطرف کننده مسائل و مشکلات کشور نیست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مناظرات 2 کاندیدای دموکرات و جمهوری‌خواه برای ریاست جمهوری اخیر آمریکا نشان داد که سردمداران این کشور افرادی پلید و دشمن اصلی مسلمانان هستند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی به شرکت حدود 20 میلیون نفر از کشورهای مختلف اسلامی از جمله ایران در این پیاده روی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از پیام‌های اصلی این پیاده روی سازش نکردن مسلمانان با طاغوت‌های زمان و تسلیم نشدن در برابر آمریکا و متحدانش است.

وی، 29 آبان آغاز هفته بسیج را یادآور شد و افزود: امام خمینی (ره) بیانات مهمی در مورد بسیج و جایگاه والای آن مطرح فرموده‌اند که از مهمترین آنها می‌توان به «بسیج لشکر مخلص خداست» و «بسیج از الطاف الهی به کشور و ملت ایران است» اشاره کرد.

*اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی و برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین در کربلا گفت: هدف این راهپیمایی ، اجرای عدالت و مقابله با ظلم است.

آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه اصفهان افزود: در این راهپیمایی، گروه های مختلف مسلمانان اعم از شیعه و اهل سنت ، مسیحیان و زرتشتیان از کشورهای مختلف جهان از جمله اروپا حضور دارند.

امام جمعه موقت اصفهان در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیدار جمعی از مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت 25 آبان گفت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب، نکات مهم و خاصی را درباره اصفهان مطرح کردند و از اصفهان به عنوان استان علم، دین و ولایتمداری نامبردند.

*کاشان

نماینده ولی‌ فقیه و امام جمعه کاشان گفت: بر اساس شواهد موجود کشور آمریکا همانند شوروی سابق در حال تجزیه شدن است.

‌آیت الله عبدالنبی نمازی در خطبه های نماز جمعه این هفته کاشان اظهار داشت: یک روزنامه رژیم صهیونیستی مدعی شده است که چهار ایالت آمریکا خواهان جدایی از این کشور هستند و یک پروفسور آمریکایی نیز در مصاحبه ای به بحران عمیق در آمریکا اشاره کرده است.

وی بیان کرد: مرکز نمایندگان آمریکا هفته گذشته به طرحی با 419 موافق و یک مخالف رای داد که بر اساس آن تحریم های آن کشور علیه ایران 10 سال دیگر تمدید شد و این نشان از ادامه دشمنی های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار اخیر مردم استان اصفهان با رهبر فرزانه انقلاب اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار مطالب بسیار مهمی فرمودند که باید چراغ راه همه ما باشد.

نمازی ضمن تسلیت به مناسبت اربعین شهادت امام حسین (ع) بیان کرد: با گذشت حدود 1377 سال از قیام امام حسین (ع) راهپیمایی اربعین با خضور میلیون ها نفر از مردم جهان هر سال باشکوه تربرگزار می شود و این نشان از آن دارد که کربلا و عاشورا همه مرزها را در نوردیده است.

* زنجان

امام جمعه موقت زنجان گفت: راهپیمایی بیش از 20 میلیون نفری شیعیان و عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) از نجف به سمت کربلا نشان دهنده عظمت اسلام در دنیا است.

حجت الاسلام سید رضا موسوی در خطبه های این هفته نمازجمعه زنجان افزود: ایرانیان چند سال است که در این راهپیمایی سنگ تمام می گذارند، این سفر معنوی حیرت تمام دنیا را برانگیخته و دشمنان را ترسانده است.

حجت الاسلام موسوی به پیام های سیاسی این تجمع بزرگ جهانی اشاره و ابراز کرد: شاید صدای یک نفر به تنهایی به گوش جهانیان نرسد، اما وقتی این خیل عظیم شیعیان در راستای یک هدف واحد برای مبارزه با استکبار جمع شده و فریاد ضد استکباری سر می دهد، جهانیان صدای آنان را به خوبی خواهند شنید.

*قزوین

امام جمعه موقت قزوین گفت: اربعین حسینی بهترین فرصت برای زنده نگه داشتن نهضت عظیم امام حسین (ع) و یاران باوفایش است.

حجت الاسلام و المسلمین علی قابل در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به حضور میلیونی عزاداران حسینی در راهپیمایی عظیم اربعین، افزود: این حضور پرشور زائران در مراسم سوگواری اربعین حسینی در کربلای معلی، بار دیگر شکوه و عظمت اسلام را به رخ جهانیان خواهد کشید.

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات آمریکا، گفت: ایشان فرمودند 'ما هیچ قضاوتی در مورد انتخابات آمریکا نداریم، آمریکا همان آمریکای سابق است و در طول 37 سال گذشته هر یک از این دو حزب که بر سر کار آمدند هیچ خیری که به ما نرساندند، بلکه جز شر چیزی دیگری نداشتند'.

* بندرعباس

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با اشاره به تاکید ویژه اهل بیت (ع) مبنی بر حضور منسجم مسلمانان در پیاده روی اربعین، گفت: حضور مشتاقانه ملت ایران در این مراسم اثبات‌کننده عمق ارادت آنها به امام حسین (ع) است.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار داشت: زیارت و متوسل شدن به پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) نشانه دلدادگی و حرکت شیعیان در مسیر صحیح است.

وی همچنین با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مطالعه وصیت نامه امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: شاخصه های انقلابی بودن در این کتاب به وضوح بیان شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار: 28 آبان 1395، کد مطلب: 82313445:www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین