پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
رئیس پلیس بین‌الملل ناجا با اشاره به استقرار سامانه بانک اطلاعاتی اینترپل در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه گفت: اطلاعات تمامی افرادی که از مرز خارج می شوند، با اطلاعات موجود در این سامانه چک می‌شود.
شعارسال: سردار مسعود رضوانی اظهار داشت: نیروی انتظامی با استفاده رده‌های مختلف، بیشترین مسئولیت‌ها را در برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین بر عهده دارد.

وی افزود: پلیس بین‌الملل ناجا نیز در هماهنگی با دیگر رده‌های مختلف نیروی انتظامی اقداماتی را در راستای تسهیل سفر زائران و کنترل ترددها انجام می‌دهد.

رئیس پلیس بین الملل ناجا، با بیان اینکه یکی از مواردی که پلیس بین‌الملل همواره آن را رصد می کند شناسایی گذرنامه‌ها و مدارک جعلی است، عنوان کرد: در سه مرز مهران، شلمچه و چزابه سامانه‌ای که به بانک اطلاعاتی اینترپل متصل است مستقر شده است.

وی با بیان اینکه اطلاعات تمامی افرادی که از مرز خارج شوند با اطلاعات موجود در این سامانه چک می‌شود، گفت: سیستم سازمان اینترپل هم‌اکنون در مرزها فعال است و اطلاعات گذرنامه‌های مفقودی و مسروقه با بیش از 70 میلیون رکورد جهانی در آن موجود است.

سردار رضوانی تصریح کرد: اگر افرادی اعم از ایرانی و غیرایرانی بخواهند با استفاده از این گذرنامه‌ها از کشور خارج شوند، شناسایی و دستگیر خواهند شد. این سامانه علاوه بر مرزهای زمینی در تمامی مبادی خروجی و ورودی کشور اعم از فرودگاه‌ها نیز مستقر شده است.

رئیس پلیس بین‌الملل ناجا عنوان کرد: کارکنان پلیس اینترپل و بانک‌های اطلاعاتی ما در مرزها فعالند و اگر لازم باشد در دیگر حوزه‌ها نیز با دیگر پلیس‌ها همکاری خواهیم کرد، ضمن اینکه با پلیس بین‌الملل عراق نیز همکاری‌هایی را انجام داده‌ایم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: سه شنبه 25 آبان 1395، کدخبر: 1241034 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین