پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۳۲۷
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به منافع و مزایای اجتماع اربعین حسینی گفت: این اجتماع بسیاری از اهداف قرآن کریم و اهل بیت(ع) را در برمی‌گیرد و زیارت اربعین و اجتماع عظیم مردمی در مراسم اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام است.

شعار سال:

آیت‌الله علی اسلامی بابیان اینکه قریب به 1400 سال از زمان شهادت امام حسین(ع) می‌گذرد اما جمعیتی که بر سر قبر آن حضرت حاضر می‌شوند بی‌نظیر است، اظهار داشت: این تجمع عظیم درمیان هیچ یک از مذاهب و فرق دیده نمی‌شود و اخبار مربوط به اجتماع مردم در اربعین حسینی سبب تحیر و شگفتی بزرگان مذاهب و فرق دیگر شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بابیان اینکه این تجمع عظیم حتی در بزرگترین تجمع مسلمانان یعنی حج نیز دیده نمی‌شود، افزود: باید اذعان کرد که تجمعی چنین عاشقانه در دنیا بی‌نظیر است، این تجمع ازآنجاکه هر ساله شکل می‌گیرد بزرگ‌ترین پیروزی‌ها در این تجمع حاصل می‌شود و نقشه‌های دشمن در سایه چنین تجمعی خنثی می‌شود.

آیت‌الله اسلامی با اشاره به اظهار ارادت اقلیت‌های مذهبی به امام حسین(ع) خاطرنشان کرد: بشریت چنین تجمعی را به خود ندیده است و اقلیت‌های مذهبی با اظهار ارادت خود به آن حضرت لبیک‌گویان در کربلا تجمع دارند.

وی با اشاره به منافع و مزایای اجتماع اربعین حسینی گفت: این اجتماع بسیاری از اهداف قرآن کریم و اهل بیت(ع) را در برمی‌گیرد و زیارت اربعین و اجتماع عظیم مردمی در مراسم اربعین خاری در چشم دشمنان اسلام است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به روایت رسول اکرم(ص) که می‌فرمایند« حسین منی و انأ من حسین» بیان کرد: ایشان در این روایت تأکید دارند که دین، حیات و توان بشریت به امام حسین(ع) بستگی دارد.

آیت‌الله اسلامی بیان کرد: اگر مراکز نرم افزاری عالم جمع شده و مجالسی را که برای امام حسین(ع) گرفته‌شده را به عدد و رقم درآورند میلیاردها مجلس و مراسم می‌شود که در تمام این مجالس پیامبر اسلام(ص) حیات جدیدی یافته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر قیام امام حسین(ع) نبود اسلام با طراوت نمی‌ماند و این طراوت و شادابی اسلام به خاطر امام حسین(ع) است امید است از این الگو درس بگیریم و آن حضرت را سرلوحه خود درهمِه شئون زندگی قرار دهیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 29 آبان 1395، کد مطلب:1242429  : www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین