پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۸۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
فرماندار بیله سوار مغان از تردد 230 هزار و 220 نفر برای بین 2 کشور ایران و آذربایجان از پایانه مرزی بیله سوار مغان در سال جاری خبر داد.

شعار سال: آرام حلیم با بیان این مطلب گفت: در این مدت 122 هزار و 398 نفر از طریق این پایانه از جمهوری آذربایجان وارد کشورمان شده بI طوریکه نسبت به مدت مشابه سال قبل 12درصد افزایش را نشان می دهد..

فرماندار بیله سوار با بیان اینکه در 3 ماه اول سال جاری پنج هزار و 767 نفر در مراکز اقامتی شهرستان بیله سوار اسکان یافته است، یادآور شد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 20درصد افزایش را نشان می دهد.

به گفته حلیم در این مدت بیش از 75 هزار نفر از گردشگران از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده است.

وی به ورود و خروج مسافران از پایانه مرزی بیله سوار در تعطیلات عید فطر اشاره کرد و افزود: در سه روز تعطیلات عید فطر آمار مسافران ورودی از پایانه مرزی بیله سوار سه هزار و 252 نفر و خروجی نیز پنج هزار و 189 نفر گزارش شده است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 تیر 1396، کد مطلب: 964-497-5:www. isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین