پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
فرماندار بیله‌سوار گفت: از ۲۵ ماه اسفند تا ا ین لحظه بیش از ۹ هزار نفر برای گردش ایام نوروز از پایانه مرزی بیله سوار بدون هیچ مشکلی خارج شده اند.

شعار سال: آرام حلیم در اردبیل اظهار کرد: سال گذشته در همین بازه زمانی ۵۵۰۰ نفر خروجی از ایران ثبت شده بود که افزایش چشمگیری داشته و پیش بینی می شود تا ۴۰ هزار نفر پیش برود.

وی با بیان اینکه تسهیل شرایط خروج از پایانه مرزی بیله سوار علت افزایش خروج از این گمرک است، افزود: با تمهیدات اتخاذ شده در طول مسیر خروج هیچ مشکلی نداشته و در کمترین زمان ایرانیان به راحتی می توانند به کشورهای اطراف مسافرت کنند.

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: صدور راحت گذرنامه، پرداخت الکترونیکی عوارض، اختصاص لاین ویژه اتوبوس و سواری و اختصاص پارکینگ ویژه باعث راحت تر شدن امر عبور و مرور مرزی از پایانه مرزی بیله سوار شده است.

حلیم از آمادگی کامل ۱۴ اقامتگاه در بیله‌سوار برای پذیرایی از میهمانان نورزی خبر داد و گفت: در صورت وجود مشکل در سایر پایانه های مرزی، این شهرستان آمادگی کامل برای تردد مرزی در کمترین زمان را دارد.

وی با بیان اینکه بیله‌سوار را شهرستان هزار شکوفه نام گذاری کرده‌ایم، تصریح کرد: مکان‌های تاریخی، گردشگری و مناطق بکر و طبیعی متعدد این شهرستان آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

رئیس ستاد تسهیل خدمات سفر بیله‌سوار اضافه کرد: ما در قالب خدمات ستاد نوروزی برخی تمهیدات ویژه برای افزایش ماندگاری مسافرانی که برای خرید از بازارچه مرزی و تردد از پایانه مرزی به این شهرستان می‌آیند، داشته‌ایم.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت آزادلو، تاریخ 29 اسفند 95، کد مطلب:: www.azadlo.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین