پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: در تعطیلات دو روزه عید فطرامسال دو میلیون و 672 هزار و 941 نفر شب اقامت مسافران در استان ثبت شد .

شعار سالمهران حسنی افزود : ثبت این تعداد مسافر مربوط به چهارم تیر تا پایان ششم تیر امسال است .

وی بیشترین تعداد حضور مسافران در مازندران را مربوط به روز گذشته اعلام کرد و گفت : بیشتر از یک میلیون نفر شب اقامت مسافران روز گذشته در استان ثبت شده است .

معاون گردشگری مازندران با اشاره به شرایط جوی مناسب و هوای آفتابی در مازندران طی روزهای اخیر گفت: پیش بینی های مسئولان برای افزایش تعداد مسافران در تعطیلات عید فطر امسال با توجه به آمار و ارقام اقامت های ثبت شده ، محقق شد.

وی بیشترین تعداد حضور مسافران را مربوط به مناطق غرب استان و شهرستان بابلسر اعلام کرد، افزود : البته در این میان مناطق شرقی و مرکزی استان در این ایام خالی از حضور جمعیت مسافران نبود .

وی ادامه داد : مناطق ییلاقی و روستایی استان مازندران در تعطیلات عید فطر مورد توجه مسافران قرار گرفته است و مسافران زیادی به این مناطق رفتند .

به گفته حسنی با توجه به روند حضور و اقامت مسافران در این ایام منتهی به تعطیلات پایان هفته پیش بینی می شود مسافران بیشتری به استان مازندران بیایند .

30 میلیون نفر شب اقامت مسافران سهم مازندران در سال است که تعطیلات عید فطر پارسال بیش از دو میلیون نفر شب اقامت مسافران در این استان ثبت شد .

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 82579431:www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین